4Februari - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 4Februari - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

4Februari

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

04 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo iedereen. Eerst Hans van harte gefeliciteerd met je verjaardag en Hennie sterkte met je snotneuzen.Gisteren zijn we nadat we hier weg gegaan waren langs het strand gelopen tegen de wind in dus echt uitgewaaid toen we thuis waren. Haren en kleren overal stuifzand in. Maar wel lekker. Dan in de avond weer lekker gegeten en na het eten weer een kaartje gelegd. Wat Piet en ik dik verloren. Dus de punten hoeven niet voor de competitie gebruikt te worden.Vanmorgen met de bus naar de hoofdstad Arrecif geweest. Voor 5,20 waren we met z,n allen in de hoofdstad en het was ja wat je van een grote stad verwacht. Wij hadden bij een tentje waar de oudere mannen zaten een frisje gedronken. De mannen waren allemaal fanatiek aan het domino spelen en een tafeltje aan het kaarten. De pot waren kleine kiezelsteentjes. Leuk om die sfeer te proeven. Dan lopen we nog wat verder maar de winkels gingen dicht siesta en dan eten we een brodje en hierna weer de bus terug. En dan is het nu weer etenstijd. Groetjes van ons. ( de wind was een stuk afgenomen vandaag en lekker weer met zon)

• 04 Februari 2013 - 20:49

Natascha:

fijn dat jullie het gezellig hebben. Die siësta moeten jullie zelf ook inplannen, heb je er ook geen last van hahaha. veel plezier nog liefs Natas

• 05 Februari 2013 - 09:59

Carla:

Hoi vakantiegangers,

eindelijk is het muntje gevallen om eens op je site te kijken Gonda. Slecht hè. Wat een leuke nieuwe pagina en zo te horen ook een mooi hotel.
    Vroeg me af hoeveel graden het daar nu is. Zeker beter dan hier. We zitten midden in de hagelbuien.
    Beter bij jullie in ieder geval. Geniet ervan met z'n allen.
    Groetjes Carla Blessing.