Even bijpraten - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Even bijpraten - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Even bijpraten

Door: Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

06 September 2013 | Nederland, Bussum

Zo nadat we lang op de zomer hebben gewacht hebben we een prachtige zomer gehad en nog steeds hebben.we hebben een drukke zomer achter de rug met een mooie nieuwe tuin voor en achter waar we heel blij mee zijn. En dan bezoek van Jackie die een paar dagen bij al haar broers en zusjes kwam dus ook bij ons. We heben gewinkeld. Bart kon niet mee want die was net aan zijn knie geopereerd dus was dat te veel lopen. Met zijn knie gaat het uitstekend.Ook hebben we de plannen voor de komende winter doorgesproken. En intussen ook de eerste stappen ervoor ondernomen. bart en ik gaan in Januari samen erop uit. We gaan eerst half januari naar Australie daar blijven we ong. Twee weken en gaan 31Jan. Naar Nieuw Zeeland. Daar gaan we vanaf 1februari een busrondreis maken dus niet zelf hoeven rijden en overal goed kunnen kijken. Deze gaat 16 dagen duren en dan vliegen we weer teug naar Melbourne. Daar vandaan gaan we met Jackie naar Perth vliegen wanneer precies weten we nog niet en ook nog niet hoelang. Dan gaan we weer terug voor nog enkele dagen bij Jackie aan de zee doorbrengen en vliegen 19 maart weer terug naar huis. De heen en terugreis zijn in elk geval al vast.New zeeland hangt nog een beetje of voor genoeg deelnemers. En Perth is wel zeker maar nog niet wanneer. We verheugen ons al erg op deze reis. Eerst hier nog maar hopen dat we een nog lange en mooie nazomer krijgen en de kerst.dat gaat allemaal vlug genoeg. Hopelijk weer een beetje bijgekletst te zijn veel groetjes en tot een volgende keer.Bart en Gonda

• 06 September 2013 - 17:17

Hans:

Het is een leuk verhaal, maar ik wist al het één en ander.
    Voor januari zien we elkaar nog wel, toch.
    Groetjes Hans.