2014 - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu 2014 - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

2014

Door: Gonda

Blijf op de hoogte en volg Gon

04 Januari 2014 | Nederland, Bussum

Hallo iedereen, Allereerst willen we iedereen de beste wensen geven , Helaas is er hier wat tussen onze reisplannen gekomen. Bart is ziek geworden en vandaag weer uit het ziekenhuis thuis; Hij voelt zich wel wat slap maar dat komt vanzelf wel weer. Hij heeft darmkanker maar ze hebben de tumor in zijn geheel kunnen verwijderen.Nu alleen nog hopen dat er niets in zijn lymfklieren zit want dan hoeft hij geen chemo.lDan kunnen we volgend jaar de geplande reis maken.Heel veel groetjes vanuit Bussum Bart en Gonda

• 04 Januari 2014 - 20:36

Marius En Geertje Schaap:

Beste Bart ,zoals je weet zijn wij de buurtjes van Truus en Piet ,fijn te horen dat je weer thuis bent
    wij wensen je een voorspoedig herstel toe! Sterkte toegewenst ook voor Gon!

Groetjes Marius en Geertje

• 04 Januari 2014 - 21:57

Maria Schröder:

Beste Bart,

.Van Truus hoorde ik dat je geopereerd zou worden. Fijn dat je nu al weer thuis bent. Doe het vooral kalmpjes aan.! sterkte en een goede beterschap van

Maria Voor Gon ook een lieve groet en sterkte.

• 05 Januari 2014 - 10:03

C.Robert:

Hoi Bart,fijn dat je weer thuis bent doe rustig aan,sterkte en beterschap.Groetjes van Bulo,Kitty en Joany.