Alles is geregeld - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Alles is geregeld - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Alles is geregeld

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

16 December 2011 | Nederland, Bussum

Hallo iedereen,
Zo alles is in Spanje geregeld en de tickets zijn gekocht. We gaan op 11 Januari weg en komen op 5 maart terug. Dan vertrekken we weer woensdags na pasen dus 11 april en blijven in Spanje tot 14 mei. Dan gaan we op 4 juni weer terug voor de laatste weken en zijn dan 10 juli weer in nederland waarna we zullen bekijken of het heeft geholpen en hoe het is bevallen. Vanaf deze kant wensen we iedereen een warme en gezellige kerst toe. Gon
En ja mijn telfort mail doet het niet meer dus vanaf nu alleen ons gmailadres gebruiken A.u.b.

• 17 December 2011 - 07:56

Carla B.:

Ik hoop dat het jullie goed gaat bevallen en dat het voor Bart brengt wat jullie ervan verwachten. Zou mooi zijn.
    Gezellige dagen nogmaals.

• 19 December 2011 - 21:58

Ilona:

wat fijn om straks heerlijk naar Spanje te gaan ,naar het warme weer,we hopen dat jullie het er erg fijn zullen vinden en dat Bart er baat bij zal vinden, geniet er maar fijn van .fijne Kerstdagen en tot ziensliefs van ons, Steef en Ilona