Zwemmen - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Zwemmen - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Zwemmen

Door: Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

25 Oktober 2012 | Nederland, Heinkenszand

Vanmorgen nadat iedereen wakker was en ontbijt had gemaakt gingen we naar Goes naar het zwembad. Een goed idee en eenerg leuk zwembad waar vooral Maike enorme schik had op de kleine glijbaan. Nataschaen Bart op de hele grote. Ook iedereen natgooien was een leuk spelletje en heerlijk in het bubbelbad vonden we ook leuk alleen wilde Maike daar niet in kon Ze verder niet spelen. Om half een waren we moe gespeeld en gingen we naar huis waar we lekker gingen eten. Opa bakte eitjes en voor Maike alleen spek.(dat is erg lekker) dan even uitrustenvoor de oudjes en maike gaat na eerst binnen gespeeld te hebben naar de trampoline. Daar visen we mama en Maikeop en rijden naar Middelburg waar we een nieuw badpakje voor Maike kochten. We liepen de andere kant op als maandag en dat was erg leuk. Natascha kocht er een erg leuke tas. Dan lopen we langzaam door naar het kabouterpannekoekenhuis waar we heerlijke pannekoeken eten . Het was daar erg leuk met zo veeeel kabouters. Wij keken ons ogen uit. Na de pannekoeken nog een heerlijk ijsje toe(voorMaike een kabouterijsje) dan gaan we naar huis waar Maike directbed ingaat ( het is over achten). Natascha en ikdoen alvast de kleren in de tas kunnen we morgen alleen nog de koelkas leeghalen en alles inde auto,s doen en weer huiswaarts rijden. Ook vandaag was weeer een erg gezellige dag helaas de laatste vandeze leuke vakantie. We willen vast nog wel eens terug naar Walcheren want het is hier rustig en zo leuk al die oude stadjes. Groetjesen tot morgen dan zullen we proberen thuis wat foto,s erbij te zetten. Groetjes van onsvijfjes.Gon

Ja, ja, het zit er inderdaad alweer bijna op gaat dat toch snel zo'n weekje he.

Hier beide in de lappenmand met onze ruggen. Maar ach komt vanzelf wel weer goed. Toch??? ;( Spreek jullie morgen wel weer!!