We zijn goed aangekomen - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu We zijn goed aangekomen - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

We zijn goed aangekomen

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

12 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo hier zijn we dan. Gistermorgen om3.15 uu ging de wekker en om 4 uu kwam Ivonne ons halen. Op schiphol koffers afgeven en moest mijn handtas ook in het koffertje voor handbagage anders had ik 2 stuks handbagage.Later er weer uitgehaald en geen probleem meer. Het vliegtuig vertrok op tijd en we aren hier om half tien. De bus van 10 uur misten we net dus even koffie en wachten tot 12 uur. Dan in torrevieja een taxi naar ons huis. Dat was een beetje moeilijk vinden maar met bellen via taxichaffeur en beheerder wel gevonden. Het is een erg leuk huis met een groot dakterras waar ook een bbq staat dus die zullen we vast wel eens gebruiken. Dan eerst naar de supermarkt voor de eerste boodschappen. Die is niet zo ver als eerst de lidl. dus boodschappen gedaan en terug thuis koffie en dan een tukkie doen. Dan gaan we even lopen en wat eten buiten de deur de eerste dag ons even laten verwennen. LEKKER MET FLESJE WIJN ERBIJ EN DAN NAAR HUIS. Daar nog even wat voetbal gekeken maar de luiken vielen bijna dicht dus om 10 uur lagen we al in bed. Na een goede nachtrust vanmorgen weer fit op. En met de bus naar de stad. Daar rondgelopen en nu op weg naar huis. Voor iedereen de groetjes en Gerard en Marianne een fijne tijd in Australie. Bart en Gonda

• 12 Januari 2012 - 12:34

Gerard En Marianne:

Heb een fijn verblijf in zonnig en warm spanje

• 12 Januari 2012 - 15:40

Tim & Marjan:

Veel plezier daar

• 12 Januari 2012 - 19:14

Yvonne:

bij deze geef ik jullie nog even de tip als je is lekker en niet duur wileten of gezellig wat drinken,dos chicas in torrevieja
    veel plezier daar en ik zal af en toe weer volgen