18 mei - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu 18 mei - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

18 mei

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

18 Mei 2012 | Nederland, Bussum

Hallo Iedereen,
Als je terug ben heb je meteen weer veel te doen maar ook gezellige dingen en dat was gisteren het geval. We gingen vanwege het 25 jarig bestaan van de kaartclub een dagje uit. Waarheen???? verrassing. dus om 9 uur bij het spant verzamelen. wat nooit gebeurt gebeurde nu wel we waren de laatste. Maar wel op tijd want het was precies 9 uur dus instappen en wegrijden maar. Naar de A1 voerde de bus en dan richting Amsterdam door de Ijtunnel en verder. uiteindelijk belanden we in Volendam waar we heerlijk koffie met gebak kregen Hierna om 11 uur verzamelen buiten. de stemming is opperbest. We gaan dan met allen een foto maken in volendammer kostuum. grote hylariteit met iedereen (vooral de mannen in de broeken)haha. Nadat iedereen was opgestels werd de foto gemaakt. Dan kunnen we vrij door Volendam lopen een haringkje of palingkje eten of iets anders eten of drinken. wat ook gretig word gedaan de meeste kennen Volendam wel maar het is voor ieder behalve voor Wim een tijd geleden dat ze er waren dus leuk om weer eens te zien. Dan om half 1 weer bij de bus en rijden we naar Katwoude waar een heerlijke lunch ons wachtte. Het was in een kaasmakerij en na de lunch dan ook een rondleiding en dan ook nog een klompemakerij waar Ivonne mog meehelpen en daarvoor een klein klompje kreeg waar later de datum werd ingebrand. Dan nog even in het winkeltje kijken en dan weer de bus in. Dan rijden we terug richting Amsterdam waar we door alle drukte in Amsterdam heen bij de rondvaartboot aankwamen en werden we in de boot genomen. Rie en Nel blijven in de bus (erge angst voor de boot) Die kregen van de chauffeur een rondtoer door Amsterdam wat ze erg leuk vonden. Wij ondertussen ook maar dan vanuit de boot. Ook nog even het Ij op. Na een uur waren we weer terug en de bus stond alweer te wachten op ons. Dan gaan we richting huis maar niet zonder een stop in s'gravenland bij de drie dorpen waar we getrackteerd werden op een heerlijk 3 gangen diner. Dan nog een kopje koffie toe. Dan weer de bus in en nu echt naar huis waar we om kwart over 8 weer bij het spant arriveerden. Geweldige dag gehad een echt Hollandse dag. bedankt bestuur voor deze geweldige dag. Ik denk dat ik namens iedereen spreek dat het een heerlijke dag was. we hebben genoten. Helaas heb ik niet meer fotoruimte voor alle foto,s maar volgende week zal ik ze wisselen.

• 18 Mei 2012 - 09:14

Maria:

Hoi, Gon, wat en leuk verslag van jullie dagje uit met de kaartclub. Truusje was er ook enthousiast over vanochtend in het zwembad. Ik heb zelfs de foto gezien van jullie in klederdracht.
    Ik wens jullie een fijn weekend met veel groetjes van
    Maria

• 18 Mei 2012 - 12:12

Arendina:

Ha, echt niet was een over negen we wilden al bijna wegrijden ;)

• 18 Mei 2012 - 12:14

Arendina:

Kom ff kaartje brengen voor de foto's