11 juni - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 11 juni - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

11 juni

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

11 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen
Vanmorgen zijn we met de bus naar de haven gegaan waar we een bakje koffie gedronken hebben daarna lopen we langs de zee naar huis want langs de zee staat een lekkere zeebries dus dat is goed te doen. Het laatste stuk willen we de bus nemen maar eerst een drankje want je droogt wel uit. Dan de bus en thuis een boterham. Dan even in het zwembad en een schoonheidsslaapje is ook nooit weg dus die er ook maar achteraan geplakt. na het eten gaat Bart voetbal kijken terwijl ik de afwas doe. Om acht uur zoek ik hem op waarna hij verder de volgende wedstrijd volgt en ik op mijn iPad wat spelletjes doe. Morgen komen de meiden dus om kwart over negen komt de taxi ons oppikken en dan met meiden weer terug naar huis. Groetjes en een grote zonnestraal voor allemaal. gon en Bart

• 11 Juni 2012 - 19:53

Natascha:

Een hele fijne week met zijn viertjes...
    X van ons

• 11 Juni 2012 - 20:04

Truusje:

het heeft hier net lekker geonweerd,gisteravond henk weer opgehaald,heeft het erg naar z'n zin gehad internet deed het daar niet goed vandaar geen berichten en een int.cafe opzoeken heeft ie niet aangedacht!! wens jullie veel plezier met de meiden en tot wederhoren,gr. Tr.enP.

• 17 Juni 2012 - 13:24

Henk.:

Hallo,
    Als ik goed begrijp, zijn ze de 12de weer thuis Het is nu de 17de. IK loop een beetje achter met beantwoorden.
    Beter laat,dan nooit.
    Dag !!!.
    Kijk even op site van Arendina.
    Van de 11de. Dag !!!.