Een lekkere wandeling - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Een lekkere wandeling - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Een lekkere wandeling

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

14 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen,
Gelukkig net op Esther haar Facebook gelezen dat het goed gaat met Joke en dat ze inmiddels thuis is.nadat wijvanmorgen wakker waren en Arendina haar ronde gerend had gingen we naar de haven met de bus. Arendina bleef thuis. Daar gekomen eerst rondgelopen en dan aan de koffie. Uitzicht op de zee die vandaag wat wild is wat een mooi gezicht is die grote golven die kapot slaan op de rotsen. Dan lopen we via de boulevard terug en later via de winkelstraat.(moeten nog wat boodschappen doen) dan lopen we verder naar huis waar we om half twee terug zijn. Dan lunchen we en gaan wat uitrusten ,lezen of een schoonheidsslaapje doen. Om 6uur heeft Bart weer het eten klaar en het smaakt weer goed. Bart gaat vast voetbal kijken en wij volgen later wel. Nu veel groetjes vanuit het zonnige zuiden en Joke knap snel op en Hennie ook van de schrik. Bart Arendina Ivonne en ikkie

• 14 Juni 2012 - 19:46

Louis En Carola:

Hé Gon en Bart, wij komen net bij hennie en joke vandaan die ziet er mooi gekleurd uit, ze is in ieder geval weer thuis jij had hennie al aan de telefoon gehad dus je wist het al. Nou ga maar lekker van de zon genieten doen wij ook een beetje het was supper lekker in het zonnetje dus lekker met xandra en sam de hond van daniëlle naar het park in almere en de honden vonden het super en hebben lekker met stokken gespeeld. groetjes van louis en carola

• 14 Juni 2012 - 20:13

Joke:

ik was gewoon jaloers op al die kleurtjes maar het valt toch tegen als je het moet doen door over de straat te keilen. maar langzamer hand gaat het wel weer beter.geniet maar lekker van het mooie weer en de omgeving en ik wacht je heus weer op als je terug bent. tot de volgende keer maar weer. groetjes

• 14 Juni 2012 - 21:03

Gon:

Fijn jou reactie te krijgen