Warm - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Warm - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Warm

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

21 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo allemaal
Gisteren heeft Bart boodschappen gedaan en ik de was en het huisje beneden geveegd en gedweild. Verder in de middag gezwommen en in de avond een keertje thuis een film gekeken. Vanmorgen al vroeg naar de bakker.(er is dichterbij nog een belgische bakker die ook lekker brood verkoopt) dus wij daar heen en twee broden meegenomen en twee krentebollen voor mij. Dan nog een kopje koffie en dan lopen we nog een grote chineese winkel in. Deze is nog groter als die we tot nog toe hebben gezien. Dan gaan we naar huis. Het is nog geen elf uur maar het is al 34 graden dus binnen lekker lezen of een spelletje met de computer puzzelen of zo. Dan lunchen en verder lekker binnen blijven. Dan lekker douchen en eten. Nu zitten we weer voetbal te kijken. Zal de komende dagen wel elke dag weer zijn. Bart vind het geweldig en ik doe wat spelletjes en werk het dagboek bij of facebook. Veel groetjes en veel warmte van ons. Bart en Gonda

• 22 Juni 2012 - 03:52

Arendina En Ivonne:

Tja, mis jullie EN de warmte dachten woensdag nog we hebben zonnetje meegenomen maar dat was een illussie. Geniet er nog maar lekker van ik ben al wakker want de vloermannen komen vroeg;( maar ja dan is het maar gedaan he.

• 22 Juni 2012 - 17:47

hoi

ik heb een vraagje ?
    Waar zit die belgische bakker ?
    Wij komen a.s. maandag naar Torrevieja
    -La mata

Groetjes
    Jacqueline

• 22 Juni 2012 - 18:34

Gon:

Bij de aguas nuevas naast de mercadona en de aldi

• 22 Juni 2012 - 19:10

Jacqueline:

aguas nuevas is dat de naam van de straat

• 22 Juni 2012 - 19:40

Gon:

Van een wijk. Je hebt ook een belgische bakker in de stad die heet Tedy. Heeft ook lekker brood. Heb het adres niet bij me maar zal het morgen erbij voegen

• 22 Juni 2012 - 19:55

Jacqueline:

oke, ons complex staat tegenover het kleine winkelcentrum waar de mercadona en de chinees ,bloemenwinkel e.a. ,langs de grote asfalt weg Via de Ronde ( hoe ver is het daar ongeveer vandaan )

• 22 Juni 2012 - 20:42

Gon:

als ik denk dat ik weet waar je zit is het de weg naar het zoutmeer van torreviega rechtdoor lopen ong. 10 minuten tot 15.

• 23 Juni 2012 - 06:16

Dank je wel.

We hebben het gevonden via google maps.