Alles weer gewend. - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Alles weer gewend. - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Alles weer gewend.

Blijf op de hoogte en volg Gon

02 Augustus 2012 | Nederland, Bussum

Hallo iedereen.
Zo even bijkletsen wat we de afgelopen weken gedaan hebben. In de eerste plaats een nieuwe vaatwasser gekocht. En dan een autootje nadat ik eerst een les had gehad. Na 20 jaar niet gereden te hebben is het wel weer erg leuk. Verder vermaken we ons prima met van alles en nog wat. Hebben op het mement ook weer een logeerhond en maken dus leuke wandelingen op de hei die nu weer begint te bloeien zodat we heerlijk ervan genieten. Verder hebben we een loopband en een hometrainer zodat we ook op zolder aan het sporten zijn. Bart 4 x per week minstens en ik vind twee keer wel genoeg. We genieten van het weer niet al te heet en afgelopen week toch heerlijk. Nu veel groetjes van ons Bart en Gonda

• 02 Augustus 2012 - 09:19

Gon :

Wilde de foto van de auto erop zetten maar dat lukt niet. De site is vernieuwd en nu moet ik uitzoeken hoe dat gaat. Met de ipad lukt het nog niet

• 08 Augustus 2012 - 14:28

Truusje:

zo kijken of het nu lukt het scherm is iets anders geworden, vond het gezellig gisteravond liefs gr. Tr.en P.