Wat een weertje - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Wat een weertje - Reisverslag uit Kortenhoef, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Wat een weertje

Blijf op de hoogte en volg Gon

20 Augustus 2012 | Nederland, Kortenhoef

Hallo iedereen.
Na het erg warme weekend was het vanmorgen iets koeler. We haddden met Henk en Mieke afgesproken in Loosdrecht en waren daar even half 11. Na een kopje koffie gingen we met hun boot heerlijk de plassen op waar een aangenaam windje was. Wat is dat toch heerlijk en wat is Nederland toch mooi. Dat we zoveel moois zo vlak bij hebben. Bart zegt altijd Nederland is prachtig het moest alleen overdekt zijn maar met deze dagen genieten we toch extra. Na de vaartocht een lekkere lunch en daarna weer op huis aan want er zat een hond te wachten die graag uit wilde. Dus thuis lekker aan de wandel en vanavond nog een keertje heerlijk de hei over. Het was echt weer genieten vandaag. En dat kan dan ook nu we niet meer hoeven te werken. Nu Henk en Mieke bedankt en verder allen de groetjes vanuit het mooie Bussum.Bart en Gonda