18 Januari - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 18 Januari - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

18 Januari

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

18 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen
Hier zijn we weer, Maandag en dinsdag hebben we niet veel gedaan als alleen een frisse neus en wat boodschappen tussen de buien door. Verder binnen wat films gekeken die Bart had meegenomen.
Vanmorgen was het prachtig weer dus met de bus naat La Mata voor de markt en de koffie(Woensdag toch)Op de markt eerst een spijkerbroek voor mij gekocht want broeken vergeten mee te nemen. Wel een paar leggings en 1 broek die ik aan had. Dus er eentje bij is geen luxe. Dan een stuk lekkere ham gekocht,
Dan koffie en langs het strand gelopen en dan de bus terug. Na de lunch heerlijk buiten gezeten in het zonnetje. Nu zijn we in internetten bij een lekker flesje wijn in ons barretje. Veel groetjes van ons. En Marianne en Theo we nemen in Maart even contact op. Bart en Gonda

• 19 Januari 2012 - 14:04

Henk.:

Hallo Gonda en Bart,
    Het regent hier ook en het wordt steeds kouder.

Dag !!! Henk.

• 19 Januari 2012 - 15:22

Truusje:

Hier is het weer niet veel beter,gisteren onze tickets gehaaald. nog een weekje , het gaat nu vlug...liefs groetjes Tr. en .P