21-jan. 2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 21-jan. 2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

21-jan. 2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

21 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hier zijn we weer. de rest van de week is erg mooi weer geweest dus hebben we heerlijk gewandeld en vrijdag hier in Torrevieja naar de markt. heerlijk met alleen een vestje aan en om 12 uur gaat die uit. Alleen de avonden zijn erg fris dus'is n jasje wel welkom. Of als we thuis blijven zijn we blij dat de airco ook warmte kan geven. Vandaag zijn we ook weer lekker wezen wandelen en hebben heerlijk een uur op een bankje aan het strand gezeten heerlijk in de zon. We hoorden dat er bij jullie sneeuw is voorspeld dan zijn we hier beter af. Truus en Piet als jullie niet meer op de computer komen heel veel plezier, het weer is daar nog mooier als hier dus geniet lekker van de zon.Verder gaat hier alles zijn gangetje met lekker eten en drinken op z'n tijd. Veel groetjes en sterkte met het slechte weer. Bart en Gonda

• 21 Januari 2012 - 18:07

Maria:

Fijn dat jullie het naar je zin hebben.
    a.s. Maandag verzorgd Truus nog onze koffie in het zwembad voor de laatste keer voor hun vacantie.Ik vind het wel fijn dat ze af en toe een berichtje met jullie mee kan sturen,zodat ook wij op de hoogte kunnen zijn van hun doen en laten.
    Ik wens jullie,Gon en Bart, nog een fijne tijd daar en dat het Bart mag helpen met zijn psoriasis.
    Sneeuw hebben we nog niet gehad,en de voorspellingen zijn rond de 6 graden boven 0. Vandaag was het nat met een flinke storm. Geen wandelweer!
    Hartelijke groet van
    Maria

• 21 Januari 2012 - 18:43

Ina:

Lieve Gon en Bart, wat fijn dat jullie weer zo genieten van het mooie weer,
    heerlijk wandelen en wat in het zonnetje van het uitzicht genieten.
    Maar laat je niets wijs maken over sneeuw in Nederland, want we hebben alleen maar herfstachtig weer, wind en regen.
    We hopen dat het nog even zo doorgaat en daarna steeds beter, dan hoeven de sneeuwschoenen niet uit de doos. geniet nog maar en gr. Ina

• 22 Januari 2012 - 09:52

Arendina & Ivonne:

Zo hier weer nat en koude wind dus echte herfst. Blijf nog maar lekker ff daar en geniet ervan!

• 22 Januari 2012 - 10:36

Carola En Louis:

hallo gon en bar, wat boffen jullie met het weer daar ga maar lekker genieten lieve groet van louis en carola

• 25 Januari 2012 - 10:50

Truusje:

ja ik ben er nog koffers staan gepakt nou ja....open nog 1 nachtje slapen ,we worden om 2uur 'snachts met busje opgehaald.jullie nog veel zon en warme zee gewenst want dat is wat je nodig hebt ,gr.liefs Tr.en P.

• 25 Januari 2012 - 13:00

Henk:

Hallo,

Ik ben van plan een camrecorder aan te schaffen.
    Wat voor type heb jij.
    Canon Legeria HF R205.
    BIj Mediamarkt euro 285 en b ol 325.
    Een behoorlijk verschil. Dag Henk.