Wat een weertje - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Wat een weertje - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Wat een weertje

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

22 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Vandaag was het zo mooi weer dat we heben heerlijk langs het strand gelopen met de voeten In het water.Het water is nog wel koud maar om er door te lopen heerlijk.Dan terug naar huis voor de lunch. DaarNa heerlijk op het dakterras van de zon genoten. Uit de wind moest je wel uitkijken om niet te verbranden. Nu ziten we weer Bij ons cafetje waar Bart de menukaart bestudeerd vor wat we vandaag weer zulen eten.Veel lieve groetjes van ons beiden en tot de volgende keer.Barten Gonda

• 22 Januari 2012 - 19:28

Natacha:

Hallo opa en oma,
    Volgens Maike zijn jullie bij Sinterklaas, dus doe hem de groeten. ;-)
    We zijn druk bezig met de zindelijkheidstraining, het gaat aardig goed. Fijn dat jullie lekker weer hebben, geniet ervan. Liefs van ons XXX

• 22 Januari 2012 - 22:06

Tim & Marjan:

Het weer was hier vandaag (zondag) wat minder
    Veel wind en niet echt warm weer met her en der wat buitjes.
    Kortom wij zijn een beetje jaloers.
    Veel plezier daar en
    groetjes Tim en Marjan

• 24 Januari 2012 - 11:13

Henk En Mieke:

Heerlijk, heerlijk en lekker genieten.
    Vooral van het zonnetje.
    Hier alles goed behalve het weer

liefs Henk en Mieke

• 24 Januari 2012 - 13:42

Carla B:

Je zal wel denken: ik mis een fan, maar daar is ze dan.
    Heb mijn eigen blog opgezegd en krijg nu niet meer automatisch bericht als je geschreven hebt. Dus het duurde een tijdje voor het muntje bij me viel om eens op je site te kijken.
    Jullie genieten ervan, zie ik. Heerlijk. Kan ook niet wachten op de lente, maar de voorspellingen zijn er nog niet naar. Jammer.
    Veel plezier en ik blijf jullie volgen!

• 24 Januari 2012 - 13:52

Henk:

Ik ben ingeschreven voor de reis mnaar Spanje. Pas half april weet ik of hetm definitief doorgaat Dag Henk.