25-1-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 25-1-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

25-1-2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

25 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen.
Allereerst Christos van harte proficiat met je verjaardag, We hopen dat je een gezellige dag hebt. Wij nemen wel een glaasje op jou gezondheid.
Maandag hebben we alleen wat boodschappen gedaan en wat gewandeld. en gisteren zijn we lopend naar la mata geweest.3 kwartier lopen en dan op de snelweg de bus naar Alicante gepakt . Daar wat rondgelopen bij de haven en geluncht. Om 3 uur weer de bus naar huis gehaald en om 4 uur waren we er. Dan lopen we nog een stuk langs het strand en genieten even van het zonnetje bij een glaasje wijn. Dan verder naar huis waar we om half 6 weer zijn. Eerst even uitusten dan eten en afwassen (Er is wel een afwasmachine maar die doet het niet)Dan is er alleen nog puf voor een dvd te kijken. Vandaag hebben we echt niets gedaan als alleen een was gedaan.En nu dan naar ons barretje gelopen om jullie op de hoogte te houden en straks een wijntje te drinken. Groetjes van Bart en Gonda

• 26 Januari 2012 - 22:14

Truusje:

hallo lieve mensen, wij staan in de startblokken ,het is wel vreemd zonder Bart en Gon op stap te gaan ,maar dat is ook wel een keertje goed.Gon we hopen jullie ook te kunnen volgen als we aan de andere zijde van Spanje zitten groetjes liefs voor jullie beiden Tr. en P.