27-01-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 27-01-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

27-01-2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

27 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo Iedereen,
Hier zijn we weer gisteren een rustige dag gehad. We zijn alleen in de avond naar Nia,s .Bar geweest. Dat word gerund dor een belgisch stel. het is er erg gezelig en er was heerlijke live muziekDus lekker luisteren bij een glaasje wijn. Om half 12zijn we naar huis gegaan. Een klein half..Uurtje lopen.
Na een lkekkere nachtrust zijn we vanmorgen. met de bus naar de stad gegaan. Eerst naar de bakker,toevallig ook een belg met erG lekker brood .Dan naar de markt waar wee schoenen voor Bart kopen. Na op de markt rondgelopen te heben wandelen we rustig naar huis waar we ondertusSen bij het strand ook een brodje eten want het is al bijna twee uur.Na de lunch gaan we verder naar huis waar we moe maar voldaan even een tukkie doen. Veel groetjes van ons beide..

• 27 Januari 2012 - 23:09

Louis En Carola:

he gon en bart niet teveel kopen hoor want je mag niet zoveel bagage mee nemen ga maar lekker genieten en de groetjes van louis en carola

• 28 Januari 2012 - 10:25

Henk.:

Truus ik heb van de dokter andere obat
    gekregen. Zondag gaat het vriezen. Het wordt winter.Verder gaat alles goed.Dag!!