29 januari - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 29 januari - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

29 januari

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

29 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

zo hier zijn we weer. We hebben nu een andere locatie gevonden waar ze ook wifi hebben.Hier spreken veel gasten engels en engelse tv. Dat is beter als zweeds en noors en spaans. Hier kan Bart nu voetbal volgen. Wel de engelse wedstrijden. We gaan ook uitproberen hoe het eten is zodat we wat afwisseling kunnen hebben. Had van Truus een smsje gehad op de telefoon. ze hadden een leuk stekje maar nog geen zon. dus hopen dat de zon daar ook gaat schijnen. Vandaag hebben we weer een lange wandeling gemaakt zodat onze voeten zelfs zeer deden en niet gestopt voor een drankje. we lopen zo veel maar afvallen nee hoor. nog steeds net zoveel kilo's als dat we thuis waren. Maar ja niet zwaarder in elk geval. Het was wel mooi weer maar een koude scherpe wind maar als je hem in de rug had was het wel lekker alleen moet je ook terug. Maar genoeg geoh. voor dit moment tot het volgende kattebellletje maar weer, Bart en Gonda

• 30 Januari 2012 - 17:58

Henk.:

Een leuke yraining voor de vier daagse al dat geloop.Truus heeft haar mobiel bij haar.D W Z in geval van nood kan ik haar dus bereiken. GIsteravond heeft ze mij gebeld. Als je haar vaste huisnummer weet ,mail dat dan even door altijd m akkelijk als je het weet. DagQ!!!!