31-1-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 31-1-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

31-1-2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

31 Januari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo Iedereen,
we hebben niets te melden omdat we weinig gedaan hebben als alleen de was en wat boodschappen. Verder genieten we van de zon. Bart zijn huid geniet ook erg. Het is veel rustiger en de handen zien er mooi uit op 1 plekje na. Ook zijn voeten hebben haast geen pleisters nodig als alleen wat zalf. Groetjes van ons 2en en Truus morgen een fijne verjaardag gewenst. We zullen nog wel even contact met je opnemen.

• 31 Januari 2012 - 18:28

Carola En Louis:

Hé4 bart en gonda, daar heb je ook vakantie voor om lekker niets te doen dan heb je echt vakantie ga zo door en geniet. lieve groet van louis en carola

• 31 Januari 2012 - 18:43

Ina:

Wat fijn dat het zo goed gaat met Bart zijn huid. Dat was toch een van de belangrijkste redenen waar jullie voor naar Spanje zijn gegaan. Helaas Gon zat je toch aardig in de richting met je sneeuw verwachting. Het heeft wel even geduurd, maar nu ligt er toch een heeeeel klein beetje en is het erg koud. Wij zijn vandaag wel naar Hilversum gewandeld, want de zon scheen volop, dus toch wel lekker.
    Geniet dus maar van het warme weer daar, wij wachten wel op de TOCHT, beginnend met een E.
    gr. Ina

• 01 Februari 2012 - 16:15

Henk En Mieke:

Fantastisch dat het zo goed gaat met je plekken Bart! Het is hier vandaag Berekoud, maar het schiint van het weekend te gaan dooien. Dus Lente kom maar op!

liefs Henk en Mieke