Alweer een maand voorbij. - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Alweer een maand voorbij. - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Alweer een maand voorbij.

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

01 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo ,
Vandaag zijn we met de bus naar La Mata geweest en hebben heerlijk koffie gedronken dan over de markt gelopen. (niets gekocht dit keer) en dan de bus terug. Vanmiddag weer heerlijk van de zon genoten en nu lekker aan een wijntje op Truus haar verjaardag. Overdag is het heerlijk weer zo'n 18 graden vandaag en dan in de zon natuurlijk nog lekkerder maar de avonden zijn wel koud. Dan doen we de kachel aan en een truitje en dan is het ook lekker.Met Truus en Piet gaat het ook lekker we hebben vandaag ze even gebeld.het is 26 graden bij hun en ze genieten erg. Truus was nog niet op internet geweest. Ik heb haar gezegd dat het niet eng is.dus wie weet wanneer ze de moed verzameld om ook wat te vertellen. Nu veel groetjes van ons en tot de volgende keer.
Bart en Gonda

• 01 Februari 2012 - 23:08

Joke Out:

Het gaat lekker bij jullie met de temperatuur he. Hier ook hoor alleen dan onder nul gevoelsmatig. We zijn blij dat het met bart ook een beetje de goede kant opgaat. geniet maar lekker
    groetjes

• 02 Februari 2012 - 12:10

Truusje :

hier ben ik dan het is hier fantasties heel veel winkels en eettenten we wandelen veel eten lekker gistern m´n verjaardag gevierd tong gegeten piet een tournedot we hebben gezocht naar Amsterdam cafe maar Pim was met vacantie we hebben wel 5uur gelopen heel mooie omgeving vanmiddag gaan we met de boot naar de dolfijnen hebben we nog niet gezien!!!!!groetjes van ons beiden tr.en p.

• 02 Februari 2012 - 18:55

Cor En Tilly:

Gon en Bart geen reaktie op jullie reisverslag maar even diefstal plegen.(Jullie site misbruiken)

Wij willen langs deze weg, al is het een dag te laat Truus van harte feliciteren met haar verjaardag. Wij hopen dat we nog lang haar buurtjes mogen zijn.
    Truus en natuurlijk ook Piet, nog veel plezier de komende weken. Jullie zijn op tijd weggegaan want het is hier koooooooooouuuuuud.
    Groetjes, Cor en Tilly

• 03 Februari 2012 - 10:38

Henk.:

Hallo Allemaal,
    Truus nog van harte gefeliciteerd,ook Piet.Het vriest hier tien graden.Elfstedentocht komt in zicht.
    Gistermiddag druk geweest met vertalen.
    Vandaag, 3 feb. sneeuwt het.
    Ook grote schoonmaak gehad.Met 3 Dames.Groetjes tot de volgende keer dag!!!!

• 04 Februari 2012 - 16:58

Maria:

Ik lees nu pas de reacties en daar zie ik dat truus gereageerd heeft.
    Fijn dat jullie het zo lekker warm hebben,en het goed hebben.
    Wij genieten hier volop van de prachtige sneeuw en de echte winterse koude vrieslucht. Alle schaatsers zijn in actie en we zijn benieuwd wanneer de elf stedentocht zal gaan.Ik wens jullie alle 4 een heel fijn weekend toe. Veel lieve groeten van
    Maria