4-2 -2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 4-2 -2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

4-2 -2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

04 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen,
Zo hier zijn we dan vanuit een zeer koud Spanje,
Het schijnt in 60 jaar niet zo koud te zijn geweest.(Hier is het overdag 10 graden) Hoewel overdag de zon lekker schijnt en als je uit de wind zit in de zon zitten we lekkeer in tshirt dus wij vinden het lekker alleen sávonds is het inderdaad koud rond het vriespunt maar dan kijken we een video met de kachel aan dus ook dat is goed door te komen. Donderdag morgen was er veel regen dus lekker uitgebreid een bad genomen (mag wel na 3 weken) en op het gemak ontbijt naar binnen gewerkt. In de middag was het droog dus toen even naar de lidl gewandeld en dij bistro wat gedronken alleen konden we niet internetten door de regen was het uitgevallen. Dan naar huis en na het eten nog een dvd gekeken. Vrijdag was het een koude wind maar om de hele dag binnen te zitten is ook niets dus in de middag een lekkere wandeling gemaakt vam bijna 2 uur lekker langs de boulevard. Vandaag de was gedaan terwijl Bart water ging halen. en ook even het huis geveegd. Vanavond in Nia's bar wezen eten heerlijk ik had een vispannetje en Bart een tournedo. En een kopje koffie toe.De helft van het pannetje was maar op dus doggybag mee gekregen. Kan ik het morgen nog een keertje eten. Groetjes van ons en we hebben gelezen dat Truus ook internet heeft gevonden. Voor haar ook veel groetjes.

• 05 Februari 2012 - 10:41

Louis En Carola:

Hallo gon en bart, jullie hebben gisteren echt een heel leuk feest gemist van karin dat was super gezellig, maar já je kan ook niet alles hebben hè!!!! Kijk jullie kunnen 's middags nog lekker in het zonnetje zitten in een t shirt maar als wij dat doen dan bevries je kontje zo koud is het hier maar wel lekker gezond! en heel mooi wandel weer. lieve groet van louis en carola

• 05 Februari 2012 - 18:08

Truusje:

Hallo allemaal bedankt voor de felicitaties, Gon ik krijg steeds dat het wachtwoord niet goed is dus doe ik het maar weer zo,ben 24 uur ziek geweest maag en darmen gereinigd. Piet is weer verkouden net als in gr.Can. verder wandelen we veel heb 1x gezwommen bere koud , verder is het hier de ene dag 26gr. dan weer 20 .het eten is overal wel goed heb nog niet gekookt we hebben hier een hele grote chinese winkel waar we al het een en ander gekocht hebben kleine dingetjes , we amuseren ons best hier. hebben de Telegraaf van Zaterdag uit dus weten we hoe het bij jullie is allmaal de groetjes liefs Tr.en P.

• 05 Februari 2012 - 19:17

Gon :

hoi Truus. ik moet soms ook 3 x wachtwoord opnieuw doen omdat hij zegt dat het niet goed is. dus blijven proberen maar zo gaat het ook. Hier is het ook erg koud water dus we lopen er alleen maar in. Ook hier hebben we verschillende chineese winkels waar we al verschillende kleine dingetjes hebben gekocht maar Bart is vooral blij met zijn koffieapperaat want dat wase er niet en alleen maar oploskoffie is het ook niet dus 13.00 euro ertegenaan gegooid en een koffieapperaat gehaald. Groetjes

• 08 Februari 2012 - 20:39

Tim De Groot:

Helaas de elfstedentocht gaat niet door