8-2-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 8-2-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

8-2-2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

08 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo Iedereen
We hebben net gehoord dat bij jullie de elfstedentocht niet doorgaat. Dat is jammer voor het sportieve deel maar dat betekend dat het wat minder koud is. Hier gaat alles zijn gangetje met overdag heerlijk weer en in de avond flink fris maar daar helpt de kachel bij. vandaag weer een flinke wandeling gemaakt. Dit keer langs het strand naar de haven en daar een kopje koffie gedronken en bij de v,v,v, de busdiensten van de stad en de omgeving gehaald zodat we als het wat lekkerder weer word wat verder met de bus kunnen gaanverder hoorde we van Truus dat zij al weer is opgeknapt maar Piet nog flink grieperig is. Van hieruit beterschap Piet want het is niet gezellig ziek te zijn op vakantie. Bart kookt erg lekker door de week vandaag een hamburger met aardappeltjes en tuinboontjes heerlijk. In het weekend laten we ons verwennen en gaan uit eten. Zondag weten we nog niet wat dat gaat worden want dan gaan we eerst naar de carnavalsoptocht. Dus we zien wel. Nu veel groetjes uit het zonnige zuiden van Bart en mij. tot de volgende keer.Gon.

• 09 Februari 2012 - 09:52

Henk.:

kan je niet een beetje zon naar ons toe sturen? ik ben de koude een beetje zat,
    Groetjes. Dag!!!

• 09 Februari 2012 - 13:02

Truusje:

hallo allemaal het gaat met piet inderdaad niet lekker, om 6uur gaan we maar weer naar de dokter hij kan haast niet lopen , maar ik ga wel in,m´n eentje eten gisteravond hier in het rest. was er een Fl.mingo show en later een slangen ekt daarbij kregen we paella te eten 2soorten met kip en met vis heel lekker verder zit ik op ons terras in het zonnetje allemaal de groetjes en tot morgen TR.EN P.

• 09 Februari 2012 - 16:40

Louis En Carola:

Hé Bart en Gonda, wat lekker dat jullie zo genieten, op het feest van Karin waren er vrienden van hun hebben we heerlijk mee zitten kletsen die komen ook in de periode als wij er zijn. Ga maar goed de omgeving verkennen. En pas op dat je elkaar niet kwijt raakt bij de optocht!!!!!!!!!!! Lieve groet van Louis en Carola

• 09 Februari 2012 - 20:54

José:

De elfsteden tocht mag dan wel niet doorgaan, maar voorlopig vriest het hier nog -9 graden,Maar echt koud is het niet hoor, droge lucht en weinig wind dat scheelt.We hebben een puppy erbij gekocht en die vind de sneeuw prachtig, tot ze koude pootjes krijgt dan gaat ze hinkelend van de ene poot op de andere poot naar de keukendeur.
    Ze heet LUNA en is nu 10 weken en weegt 900gram, en blaffen dat ze kan!!! Nou geniet nog maar lekker van de zon, en we horen wel weer van jullie...groet van Jan en José

• 10 Februari 2012 - 14:13

TRUUSJE:

HALLO ALLEMAAL even een verslag, met Piet dus naar de dokter geweest heeft luchtweg ontsteking kreeg een cort.injectie .prednisolon en antie biotic. thuis gekomen heeft ie wat geprobeerd te eten 1broodje ik dieet maar mee, vanochtend om 7uur zwom hij uit z´n bed gelukkig lag er een stel schone lakens dus kon ik het verschonen moest van de dokter een therm.meter kopen hij had 38.5 vanmorgen 36.5 om 12uur 35.5 ik ga nu wat bl.soep halen hij moet vocht binnen krijgen hij is heel zwak loppt te zwalken op z´n benen wel tot gauw met betere berichten gr.allemaal Truusje

• 11 Februari 2012 - 15:14

Truusje :

het is nu Zat. namorgen weer naar de dokter geweest voor controle na een nachtje zweten is Piet gelukkig wat opgeknapt heeft geen koorts meer de dokter is tevreden hij mag de medicijnen wat afbouwen we zijn deze ochtend in Andorra gebleven wat rond gelopen en pilsje gedronken mocht weer ik een wijntje en dat om 12uur het is bewolkt vandaag licht briesje lopen nog wat rond nemen weer een ander terrasje en eten een sandwich tegen 3uur nemen we een taxie terug Piet zit nu in de bar voetballen te kijken na eerst een capuchino te hebben genomen dus het gaat weer beter Piet z´n telef. werkt niet meer ??? lieve mensen allemaal de groeten liefs Truusje en Piet.