11-2 2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 11-2 2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

11-2 2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

11 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

hoi
Zo we zijn alweer aan het weekend toe. Blij te lezen dat het met Piet weer de goeie kant op gaat want het is helemaal niets om ziek te zijn in een vreemd land want het was de bedoeling dat jullie aan het genieten waren. Doe dat de volgende 4 weken dus.
Wij vermaken ons ook nog steeds goed. Vanmorgen was het wat bewolkt dus lekker eerst uitgebreid in bad. Bart stelde voor om buiten de deur een kopje koffie te gaan drinken nadat ik de was had opgehangen en daar had ik wel oren naar. Dus niet al te ver een lekker kopje koffie maar de zon kwam door dus wilde we een stukje nog gaan lopen. Dat werd anderhalf uur dus ook maar even een broodje aan het strand. De zee was behoorlijk wild met golven wat een pracht gezicht is. Er was ook nog iemand in het water op een waveboard. Om 4 uur waren we thuis dus even rusten is er een goede wedstrijd op de tv. dus voetbal kijken (oogjes toe) maar na een klein tukje zijn we weer bij de mensen. Nu zijn we bij Frankie's bistro waar we gaan eten. Veel groetjes van ons.Bart en Gonda

• 11 Februari 2012 - 18:50

Ina:

Ik begrijp dat jullie ook snakken naar het week-end, overwinteren kost energie!
    Fijn dat Piet weer is opgeknapt, want, wat je zegt, ziek zijn in den vreemde is niks.
    Wij zijn vandaag even naar Amsterdam geweest. Een paar grachten, waaronder de Keizersgracht waren dicht gevroren en daar werd volop geschaatst, een mooi Amsterdams ouderwets gebeuren
    Verder zijn we blij dat de vorst weer bijna voorbij is.
    Genieten jullie nog maar lekker van het mooie weer.
    Gaat het nog steeds goed met de huid van Bart?
    Gr. Ina/Evert

• 12 Februari 2012 - 17:54

Henk En Mieke:

Hallo daar, Heerlijk dat jullie genieten. Zo langzamerhand kunnen jullie van de zomer wel meedoen met de vierdaagse! Zoveel als jullie daar wandelen! Liefs van ons uit een nog steeds koud Bussum

• 13 Februari 2012 - 11:13

Henk.:

gisteren een reunie gehad van de "LEO"fanfare heel gezellig om oude bekende te zien. Dit alles met een hapje en een drankje. Martien kwam halen thuis brengen.Heel leuk. Dag!!!

• 13 Februari 2012 - 12:50

Maria:

De hartelijke groeten van Ben,Wil Vermeulen ,Gerda en mezelf.Het was vanochtend spek glad. Vanaf mijn huisdeur tot mijn auto was linke soep,maar op 4 wielen was ik al gauw in het zwembad.In het water was het heel stil,dus heerlijk zwemmen!!Alleen met Wil en Hermien. Tegen 8 uur kwamen er een paar binnen.Gerda kwam met de taxi en de koffietas. Zwemmen mag ze nog steeds niet,maar verder voelt ze zich wel goed.Fijn dat het met Piet weer beter gaat.Houden zo!! Vandaag een sombere dag.Een klein beetje regen en het blijft nog rond het vriespunt.De sneeuw is nog lang niet weg op de stoepen en de goten van de straat. Geniet maar lekker van de warme temperatuur en hopelijk veel zon.
    Veel groetjes en liefs van ons uit het zwembad.We missen je,Truus!!
    Maria