13 - 2 - 2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 13 - 2 - 2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

13 - 2 - 2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

13 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo
Gisteren zijn we naar de carnavalsoptocht geweest. Het was erg leuk maar er waren alleen maar groepen die danste en verkleed waren. Het was wel erg leuk. Bij elke groep liepen voorop hele kleine kinderen, Sommige nog in de kinderwagen en andere ik denk nog jonger als Maike die liepen met confettie te gooien. Ik zal proberen zo een paar foto's erop te zetten.
Het was wel erg veel herrie. Er stonden langs de straten hele grote versterkers op volle geluidssterkte muziek te produceren. Dus Bart gauw zijn hoorapparaatje uitgedaan. Ik kan mijn oren niet uitzetten dus ik moest alles horen. Maar we liepen ondertussen ook een beetje verder. Na anderhalf uur hadden we het wel gezien en zijn we in Nia's bar wezen eten. Heel gezellig en lekker zitten kletsen met sommige gasten. Vandaag was het weer prachtig weer uit de wind heerlijk. Vanmiddag een kleine wandelijng gemaakt en nu weer hierheen gelopen dus weer lichaamsbeweging genoeg voor vandaag, Nu de groetjes van ons. Bart en Gonda.
Ik heb het verder de hele avond geprobeerd maar het lukt niet om foto's of filmpje erop te krijgen. Dus volgende keer nog maar eens proberen.

  • 13 Februari 2012 - 19:41

    TRUUSJE:

    JA, BIJ ONS KOMT OOKNOG CARNAVAL AL WEET IK NIET WANNEER hier is hIER IS HET WEER HEEL WISSELEND VANMORGEN EEN STRAKKE HELDERE LUCHT VEEL ZON OM 12UUR ZWAAR BEWOLKT HET BLIJFT MET Piet maar hoesten WE BLIJVEN LEKKER OP ONS BALKON EN S´MIDDAGS EVEN WANDELEN NET LEKKER GEGETEN BIJ DE CHINEES NIET TE VEEL ANDERS WORDT IK WEER ZIEK WE VERMAKEN ONS WEL HEB AL EEN BOEK UIEGELEZEN ALLEMAAL DE GROETJES TRUUSJE EN PIET

  • 13 Februari 2012 - 20:55

    Maria:

    Had jij de laatste reactie van mij niet meer gelezen Truusje,van 11 febr.?Ik had een lang verhaal naar jou gestuurd.Wat vervelend voor Piet dat hij nog blijft hoesten.Het schijnt wel bij deze griep veel voor te komen dat je nog weken lang blijft hoesten. Ik heb dat ook gehad.Dankjewel Gonda dat ik jullie reisverslag mag gebruiken voor mijn contact met Truus.Fijn dat jullie het ook naar je zin hebben!en het weer lekker is voor deze tijd van het jaar.
    Veel goede wensen en liefs van
    Maria

  • 14 Februari 2012 - 12:26

    Henk.:

    Hoe is het met Piet en Truus ?
    Het dooit hie volop 6 graden boven nul.

  • 14 Februari 2012 - 19:08

    Ina:

    Hier is de schaatkoorts afgelopen en nu breekt dus binnenkort het karnevals gebeuren weer los.
    Toch leuk voor jullie om dit eens te zien.
    Vandaag een kaart ontvangen van Piet en Truus, helaas zijn we vergeten om hun adres in Spanje te vragen, kan dus niets terug sturen, maar bij deze groeten uit Huizen voor jullie allemaal.
    Ina en Evert

  • 15 Februari 2012 - 16:58

    Truusje :

    hallo allemaal het gaat nu al watbeter met Piet morgen gaan we een dagje uit naar het lorropark schijnt heel mooi te zijn zijn de hele dag onderweg en zijn om 6uur terug het weer is hier nog steeds goed ´smorgens schijt de zon tot 11uur dan is het bewolkt en om 4uur is ie er weer maar haast geen wind het is heerlijk om te lopen wat we ook doen hier en daar een terrasje overal staan bankjes en stoelen zodat de oudjes even kunnen rusten ik heb gisteravond voor het eerst gekookt zoete bloemkool bl..... vanavind gaag we weer eten bij de Harleys heel lekker maar veel te veel. heb net met Piet samen een halve liter sangria op dus voel me een beetje hi maar dat geeft niet allemal ge groetjes liefs Truusje en Piet jullie kunnen ook reageren op de site teactie plaatsen....

  • 15 Februari 2012 - 21:28

    Tilly:

    Hallo Truus en Piet
    Hoop dat jullie weer een beetje zijn opgeknapt. Lees trouw de reisverslagen. Vandaag je kaart ontvangen hij is nu WEL SNEL aangekomen.
    Wens jullie nog veel plezier en groetjes voor een ieder
    Cor & Tilly

  • 16 Februari 2012 - 09:18

    Evert:

    Gelukkig dat Piet weer opgeknapt.
    ik heb gelezen dat jullie aan het wandelen zijn.
    Als jullie weer thuis zijn dan meteen maar inschrijven voor de Gooise-vierdaagse.
    Bedankt voor de kaart.
    nog veel mooie dagen.
    Evert

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Torrevieja

Torrevieja

Overwinteren en kijken of het goed is voor Bart's handen en voeten.

Recente Reisverslagen:

24 December 2012

Kerstmis

07 December 2012

Truus en Piet

26 Oktober 2012

weer thuis

25 Oktober 2012

Zwemmen

24 Oktober 2012

Rustig dagje
Gon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 170852

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 28 Februari 2013

Vakantie 2013

11 Januari 2012 - 10 Juli 2012

Torrevieja

Landen bezocht: