Hallo iedereen - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Hallo iedereen - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Hallo iedereen

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

15 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hier zijn we weer. Alles gaat nog steeds naar wens. Op de dag heerlijk weer maar koud in de avond. Henk als je wat van Truus wilt lezen moet je bij de reacties kijken onder aan de bladzijde want daar schrijft ze regelmatig wat zodat we ook kunnen lezen hoe het met hun gaat. Vandaag wilde we met de bus naar de bakker en na een uur wachten komen er 2 bussen wij in de eerste bus was wel een andere als normaal maar Bart zegt die stopt ook vlak bij de bakker, nou je begrijpt het al niet dus. Zijn we weer bij de haven dus daar eerst een plasstop. Dure koffie daar wel 1,70euro. Meestal betalen we een euro. soms 1,10 maar niet meer.Maar ja de plas moesten we ook kwijt en dat lukte.Dan zijn we naar de boulevard gelopen en daar was het zalig in de zon. Eerst een broodje en dan de hele boulevard afgelopen het laaste stukje door het water(Dat was wel heel koud) We gingen om 10.15 uur weg en waren om half 4 weer thuis maar het was heerlijk.Nu zitten we maar 10 minuten lopen van huis in een ander cafe om te internetten. We vinden hoe langer hoe meer punten waar ze wifi hebben. Hier is het minder druk tot nog toe als bij Ian. Daar zitten veel skandinaviers en die zijn redelijk luidruchtig in de avond. Maar het is er ook erg gezellig en je kan er heerlijk eten. Bart had vandaag weer heerlijk aardappeltjes gebakken met doppertjes en een kippepootje.Lekker gesmuld dus weer. Nu dit was het weer voor dit moment. groetjes Bart en Gonda.

• 16 Februari 2012 - 08:59

Carla:

leuke foto's!! Wat maken ze een werk van het carnaval hè.
    Groetjes en vermaak je nog. Het is altijd warmer als in Nederland, alhoewel nu de zon voorzichtig doorkomt. Zier er meteen gezelliger uit.

• 16 Februari 2012 - 10:14

Maria:

Aan de foto`s te zien hebben jullie al héél veel gedaan en bekeken in het mooie Spanje.Wat vieren ze daar al vroeg Carnaval!Hier in Naarden is a.s. Zaterdag de carnavals optocht.Ook wel leuk om naar te kijken,maar niet zo mooi als bij jullie! Veel groetjes voor jullie allebei,en geniet nog maar lekker.