16-2-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 16-2-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

16-2-2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

16 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo
Zo vanavond even een wijntje gaan drinken en dan gaan de computers mee. Dus Bart is duk aan het wordfreutten met dennes natascha wendy ivonne en arendina en wie er nog bij wiltén ik kijk naar de reacties en werk dit verslag bij. Vandaag zijn we wel bij de bakker gekomen. De 2de bus was de goede. Bij de bakker een lekker kopje koffie gedronken dan nog een stuk gelopen(niet zo veel als gisteren) en dan de bus vanuit de stad weer terug. Ik weet niet of ik zaterdag jullie kan bijkletsen dan is er sávonds weer een carnavalsoptocht. weet niet of het dezelfde is maar ik denk het niet want ze zullen toch niet om 10 uur sávonds die kleine kinderen de straat op sturen. Nu jullie zullen het wel horen. Vandaag was het weer heerlijk weer en nu in de avond ook iets minder koud dus wij zeggen lekker. Hoewel je de mensen ziet lopen met dikke jassen handschoenen en dikke mutsen op lopen wij in tshirt of zo. En ik heb medelijden met de kinderen in de kinderwagens want wat die aan hebben en dan nog onder een dik dekbedje liggen ik krijg het er warm van maar ja als je de warmte gewend bent zal het wel anders zijn. Nu vboor dit moment de groetjes van ons. Bart en Gonda

• 16 Februari 2012 - 22:28

Natascha:

Hoi hoi, we houden contact via allerlei wegen, dus nu maar weer een berichtje hier. Maike wist precies van wie de post kwam voor haar hoor : van oma! Ze heeft haar eigen plank voor 'haar' kaarten en is daar erg blij mee. Ze mist jullie wel hoor, net als wij. Het is fijn te lezen dat jullie je zo vermaken.
    Dikke kus van ons XXX

Tante Truus en ome Piet,
    Ook fijn te lezen dat ome Piet weer wat is opgeknapt en dat jullie je goed vermaken. Geniet er nog van, liefs van de Schuitemaatjes XXX

• 17 Februari 2012 - 08:24

Henk En Mieke:

Die kinderen zijn wel wat gewend 'savonds en Bart wat is je wordfeud adres. Zal ik kijken of ik je de baas ben! Liefs en stuur een betje warmte hierheen. Mieke

• 18 Februari 2012 - 11:44

Truusje:

hallo allemaal, zo sávonds is het hier druk op de p.c. dus nu maar even donderd. zijn we naar een loropark geweest met een georg.trip het is daar prachtig een beetje Burg.bush dolf.hard.w. en afifauna jullie zien wel de video en foto`s het was incl. lunch en Ned. uitleg mochten ook achter de schermen kijken en oog in oog staan met Morgan onder zee achter zo`n raaampje gisteren was een stralende dag dond.d. heeft het hier gehoost dat hebben wij dus gemist Piet had even een terugslag gisteren net als na zijn chemo heel wankel op z`n benen maar is nu weer goed gaan nu een Barrequito drinken koffie met drank. groetjes liefs Tr.en P.