18-02-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 18-02-2012 - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

18-02-2012

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

18 Februari 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo hier zijn we weer.We zijn al vroeg naar internet gegaan zodat we even met Maike konden skypen. Dat is wel leuk om haar even te zien en ook Natascha hoor.En de andere keer als Arendina en Ivonne op skype zitten kletesen we ook met hun. Dat is wel fijn.
Gisteren naar de markt geweest Natascha wilde spaanse schoentjes hebben voor Maike dus die hebben we gekocht. Dan naar huis gelopen. Onderweg een broodje . In de avond een wijntje wezen drinken in Nia's bar. Daar waren ook Jos George en Antoon. erg gezellig. Om half 11 ong. zijn we weer naar huis gaan lopen. Thuis gekomen heeft Bart nog een cognacje genomen ik alleen een beetje water en ben naar bed gegaan. Vermoeid ben ik snel in slaap gevallen en heb heerlijk geslapen. Vandaag alleen een beetje wassen en dan vanavond naar de optocht.Truus wat leuk zo'n trip zo te lezen hebben jullie wel plezier gehad.En let op met de drank in de koffie want dat smaakt vaak naar meer. Nu de groetjes en tot volgende keer.Bart en Gonda