Morgen vroeg op. - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Morgen vroeg op. - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Morgen vroeg op.

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

29 April 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo vandaag niet veel gedaan. Vanmorgen lekker in de zon gezeten en vanmiddag werd het erg bewolkt en nu regent het dus vanmiddag lekker film gekeken en nu wezen eten bij Ian en even alles bijgewerkt dus ook verslag voor een ieder die het wil lezen. Morgen moeten we redelijk vroeg op .Om 7 uur want om 8 uur ong. Naar de busstation om de bus van 9 uur naar het vliegveld nemen want om half tien komt Natascha aan. Wij zijn er om ong. 10 uur dus moeten ze even wachten als de koffers er vlug zijn. Maar wij kijken naar ze uit. Iedereen een gezellige koninginnedag gewenst en Dennes sterkte met het alleen zijn.() misschien ook wel rustig en gelukkig voorjou is het maar een weekje. Veel groetjes voor iedereen. Bart en Gonda

• 29 April 2012 - 18:25

Natascha:

Wij hebben er ook zin in hoor, 4 uur opstaan! Maar Maike moest gelijk gaan slapen en dat heeft ze gedaan, dus ik ben benieuwd wanneer ze morgen een dutje gaat doen. ;-) Wij gaan ook vroeg slapen en tot morgen. Liefs van ons drietjes xxx

• 30 April 2012 - 07:33

Henk.:

Hallo,
    IK volg hier het weerbericht,maar volgens mij moet het er slecht weer zijn ook in het zuiden. het is maar te hopen,dat Natascha ook regen kleding meeneemt, in het noorden is het in ieder geval slecht weer. Hittegolf met sneeuwbuien. Dag !!!!

• 30 April 2012 - 13:53

Arendina & Ivonne:

Denk dat Natascha en Maike inmiddels bij jullie zijn en dat het net zo warm is als hier. 23 graden. Heerlijk weer voor koninginnedag dus. In Bussum niets te beleven Landstraat geheel leeg!!! Dus 's middags ff naar Huizen want ook Almere niets te beleven.

• 03 Mei 2012 - 12:17

Henk:

Hallo,
    De kogel is door de kerk.Gisteravond 2 mei al een vergadering gehad voor de vakantie De reis gaat dus door
    OP 27 mei kunnen jullie koffie komen drinken in Spanje.Ha! Ha! Dag !!!