1mei - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 1mei - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

1mei

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

01 Mei 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen
Zo gisteren Natascha en Maike opgehaald op het moment dat zei door de douane kwamen liepen wij de hal in dus allemaal mooi op tijd. Dan even wat drinken en dan door voor de auto. Ze hadden alleen een babystoeltje maar toen we beneden de auto ophaalden hadden ze er toch nog een voor Maike. Dan gaan we richting huis en Maike slaapt binnen twee minuten.(4 uur opstaan is ook niets voor zo,n kindje ) na drie kwartier zijn we er en Maike wakker. Die ziet het zwembad en daar wil ze gelijk heen. Eerst een boterham eten. Na het eten toch zwemmen. Het water is wel koud dus afwisselend naar het water en op de trap kleien. Dat houd ze redelijk lang vol. Dan willen we naar de braderie voor konininnedag( ja de Hollandse club viert die ook) het viel erg tegen een paar kraampjes maar maar de haring was lekker. Dan nog wat drinken en dan weer naar huis. Daar gaat bBart koken en dan na het eten Maike in bad en dan nog even een verhaaltje en naar bed. Wij kijken nog een Harry potterfilm em dan gaan wij er ook in. Vanmorgen eerst allemaal ontbijten enden Bart en Natascha naar de winkel helaas alles dicht 1 mei dus verplicht uit eten vanavond. Dan gaan we naar zeeniveau het zand vond Maike het wel leuk maar het water van de zee komt eraan( de golven) en dat vind ze maar niets. We kopen wat speelgoed voor ophef strand en daar is ze de hele tijd zoet mee. Dan halen we burrito's of hoe die dingen mogen heten maar ze zijn heerlijk. Maike eet er wel 2 hele op. Om Half een halen we er nog een paar want Maike wil meer van dat brood met suiker. Dan naar huis genoeg strand voor vandaag. Thuis even uitrusten en dan weer het zwembad in. Dan nog even spelen en naar het restaurant waar Maike een kinderpizza krijg en een flink stuk ervan opeet. Nadat was het voor dit moment. We genieten alle vier erg Natascha en Maike van de vakantie en wij van hun . Nu tot de volgende keer maar weeer.groetjes Bart Natascha Maike en ikke.

• 01 Mei 2012 - 20:38

Carola En Louis:

hallo allemaal, wat heerlijk dat je kind en kleinkind er zijn heerlijk genieten en niet teveel churrio,s zo heten die dingen eten hoor want in nederland verkopen ze ze wel maar zijn lang niet zo lekker! En Gon weet je nog waar we het over hadden; ik weet net zo veel als hen meer niet Ik heb heimwee naar Torrevieja hier is het alweer gewoon. gr, daar aan allemaal van louis en carola