Laatste dag met Natascha en Maike - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Laatste dag met Natascha en Maike - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Laatste dag met Natascha en Maike

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

08 Mei 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo de laatste dag is aangebroken en omdat het mooi weer is en we niet teveel willen doen vragen we Maike wat ze wil. Ze wil thuis in het badje en dat vinden we allemaal goed. Maike badje en Natascha lekker lui op het Zonnebed de parasol opgezet en wij op de stoelen en het is heerlijk Na de lunch wil Maike met z,n allen in het zwembad.Om vier uur word het te koud om in het water te spelen dus ruimen we op. Natascha stopt Maike nog in het warme bad en dan gaan we uit eten bij de Chinees.(hier kan je vroeg terecht) en dan naar huis waar nog even op de iPad een filmpje word gekeken en dan Maike in bed. Wij gaan dan nog een film kijken en dan is het ook voor ons tijd om naar bed te gaan. Om zes uur loopt de wekker af en gaan we na ontbijt naar het vliegveld. Maike vind de flamingo.s prachtig die we onderweg zien en dan leveren we de auto in en gaan incheqen hierna drinken we nog een kopje koffie samen en dan gaan Maike en Natascha na een dikke kus en veel zwaaien door de douane. Bart en ik nemen de bus naar Alicante want om naar huis te gaan moeten we nog een uur wachten. In Alicante lopen we wat en drinken wat en dan gaan we terug naar de bis. Daar zijn we om half twaalf maar de bus gaat pas om een uur terug dus lopen we nog even de boulevard op en gaan vast lunchen. Om een uur terug en dan thuis even war was in de machine wat lezen en de was ophangen. In de avond kijken we de west Side story. Vanmorgen zijn we naar de zee gegaan en heerlijk in de zon gelegen. De temp. Is heerlijk en ook de komende dagen word het rond de zesentwintig graden dus goed strandweer.nu zitten we even in de kroeg wat drinken hadden we zin in. Groetjes vanuit het zonnige zuiden en veel zon toegestuurd. Hoop dat jullie het kunnen gebruiken.Bart en Gonda

• 09 Mei 2012 - 10:05

Henk.:

Hallo,
    Gek toch dat aan alles een eind komt.
    Dag !!!

• 09 Mei 2012 - 13:04

Maria:

Wat hebben julie het goed ,vooral met dat lekkere warme weer!
    Stuur maar een beetje door naar ons natte en kille kikkerlandje.

Ik heb momenteel mijn zoon en schoondochter uit Australië te logeren. Heel gezellig,maar het weer mag graag wat warmer worden. a.s. Zaterdag ben ik jarig,de zon erbij zou een mooi verjaardags cadeautje zijn!
    Nog een fijne tijd wens ik jullie met veel liefs van
    Maria