Negen mei - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Negen mei - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Negen mei

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

09 Mei 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo hier zijn we weer.Vanmorgen naar de stad gegaan met de bus want Bart zijn zwembroek begint te lubberen dus eerst maar een nieuwe gehaald.(ze zijn hier vuurwerk aan het afsteken op dit moment dus dat vind ik niet leuk)Dan een kopje koffie op de boulevard en dan lopen we rustig naar huis. Daar lunchen we en in de middag heerlijk het zwembad in. Als je door bent is het echt lekker.Tot zondag zijn de vooruitzichten goed en we sturen julie ook veel zon toe. Bij de haven werden allemaal stalletjes neergezet en een podium dus Natascha ik denk dat het feest deze week is. Morgen gaan we in de avond naar de haven. Bart wil vanavond voetbal kijken. Veel groetjes van ons

• 11 Mei 2012 - 06:54

Carla:

Jammer dat jullie (klein)+dochter weer weg zijn. Wel leuk gehad lees ik.
    De zon die jullie opstuurden, is zeker halverwege blijven steken, maar de warmte is er wel, benauwd zelfs, maar dat is in het weekend ook alweer verleden tijd.
    Hè: lekker mopperen over het weer, dat kunnen we goed.
    Groetjes.

• 11 Mei 2012 - 09:11

Henk:

Hallo,
    Het aftellen is nu echt begonnen.
    Eerste Pinksterdag 27 mei vertrek ik naar
    Spanje voor 14 dagen vakantie.
    Mijn website Henk in Spanje ga ik ook weer activeren.
    Binnenkort kan iedereen weer zien waar
    ik blijf. Dus opletten. !!!
    Dag !!!.