Negen mei - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Negen mei - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Negen mei

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

09 Mei 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo hier zijn we weer.Vanmorgen naar de stad gegaan met de bus want Bart zijn zwembroek begint te lubberen dus eerst maar een nieuwe gehaald.(ze zijn hier vuurwerk aan het afsteken op dit moment dus dat vind ik niet leuk)Dan een kopje koffie op de boulevard en dan lopen we rustig naar huis. Daar lunchen we en in de middag heerlijk het zwembad in. Als je door bent is het echt lekker.Tot zondag zijn de vooruitzichten goed en we sturen julie ook veel zon toe. Bij de haven werden allemaal stalletjes neergezet en een podium dus Natascha ik denk dat het feest deze week is. Morgen gaan we in de avond naar de haven. Bart wil vanavond voetbal kijken. Veel groetjes van ons

  • 11 Mei 2012 - 06:54

    Carla:

    Jammer dat jullie (klein)+dochter weer weg zijn. Wel leuk gehad lees ik.
    De zon die jullie opstuurden, is zeker halverwege blijven steken, maar de warmte is er wel, benauwd zelfs, maar dat is in het weekend ook alweer verleden tijd.
    Hè: lekker mopperen over het weer, dat kunnen we goed.
    Groetjes.

  • 11 Mei 2012 - 09:11

    Henk:

    Hallo,
    Het aftellen is nu echt begonnen.
    Eerste Pinksterdag 27 mei vertrek ik naar
    Spanje voor 14 dagen vakantie.
    Mijn website Henk in Spanje ga ik ook weer activeren.
    Binnenkort kan iedereen weer zien waar
    ik blijf. Dus opletten. !!!
    Dag !!!.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Torrevieja

Torrevieja

Overwinteren en kijken of het goed is voor Bart's handen en voeten.

Recente Reisverslagen:

24 December 2012

Kerstmis

07 December 2012

Truus en Piet

26 Oktober 2012

weer thuis

25 Oktober 2012

Zwemmen

24 Oktober 2012

Rustig dagje
Gon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 170863

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 28 Februari 2013

Vakantie 2013

11 Januari 2012 - 10 Juli 2012

Torrevieja

Landen bezocht: