We zijn er weer - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu We zijn er weer - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

We zijn er weer

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

11 Mei 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo Iedereen,
Gisteren zijn we naar het strand geweest waar Bart het water in ging. Ik heb last van een stijve nek dus blijf gewoon in de zon liggen en onder de parasol.Om half een gaan we koffie drinken en tegelijk lunchen.Dan lopen we naar huis waar we gaan lezen. Later gaat Bart nog zwemmen.In de avond naar de haven met de bus en ja dat was heel gezellig. Een Spaans gevoel krijg je daar. Veel kinderen met Spaanse jurkjes aan die in de tenten dansen op speciaal gemaakte podiums en ook volwassenen en al die heerlijke hammen en Bq,s en de grote pannen met paella. We zijn van plan om zaterdag wer te gaan en dan ook lekker daar wat van te gaan eten. Nu hebben we alleen twee wijntjes genomen en daarna met de taxi naar huis want om om elf uur nog ruim een uur naar huis te lopen is geen optie. En de bussen rijden niet meer. Vandaag heeft Bart alleen gezwommen in de morgen en verder hebben we heerlijk zitten lezen. Een boek van Allister mc. Clean uit. nu zitten we bij de Italiaan een kopje koffie . Lekker buiten in tshirt en korte broek op het terras.Hierna zal het nog wel een wijntje worden voor we weer op huis aan gaan.Veel groetjes en sterkte morgen.
Bart en Gonda