gaaan 2 dagen later - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu gaaan 2 dagen later - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

gaaan 2 dagen later

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

01 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo,
door een triest bericht van het plotseling overlijden van mijn broer Jan gaan we donderdag pas weg. Voel me erg gegrepen. Eerst net voor we thuiskwamen onze vriendin Janny die net was overleden en nu Jan , Heel triest en dan erna op vakantie zal veel tijd hebben om aan ze te denken. Maar zal wel positief erover denken. Gonda

• 01 Juni 2012 - 19:07

Maria:

Beste Gonda,
    Wat een triest bericht dat je broer zo plotseling is overleden.Maar ik denk dat je het wel fijn vind dat jullie nog niet vertrokken waren zodat je in iedergeval naar de uitvaart plechtigheden kan gaan.Dat geeft dan toch een gevoel van afscheid nemen en het meeleven in de familie.
    Met het overlijden van je vriendin heb je dat moeten missen.
    Veel sterkte met alles.
    Een hartelijke groet van
    Maria

• 01 Juni 2012 - 19:45

Tim & Marjan :

Wij wensen jou en Bart uiteraard ook heel veel sterkte om dit verlies te dragen.

• 03 Juni 2012 - 08:37

Mieke En Henk:

Ha Gonda en Bart,
    Dat is schrikken! Gecondoleerd!
    Wordt een heel dubbel gevoel om nu weg te gaan! Sterkte en liefs

Mieke en Henk

• 03 Juni 2012 - 19:29

Steef En Ilona:

Lieve Bart en Gonda, gecondeleerd, met het verlies van je broer, we wensen jullie veel sterkte toe, veel liefs en kus van Steef en Ilona

• 03 Juni 2012 - 19:29

Steef En Ilona:

• 04 Juni 2012 - 17:31

Ina:

Lieve Gon en Bart,
    Te laat las ik van het overlijden van jullie broer.
    We wensen jullie veel sterkte bij dit verlies.
    Het valt niet mee om iemand uit je eigen ouderlijk huis te moeten missen, het is een stuk van je jeugd.
    Daarbij ook nog een vriendin te moeten missen, dat maakt het allemaal heel zwaar.
    Nogmaals veel sterkte gewenst, Ina en Evert