8 Juni - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 8 Juni - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

8 Juni

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

08 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Zo hier zijn we weer. Gisteren een goede vlucht gehad en om 12 uur de bus.Als we bij het busstation zijn wil Bart eerst eten dus een lekker broodje kebab. Zo groot dat ikhetniet op kon. Dan een taxi en we zijn weer hier thuis. Eerst even een schoonheidsslaapje want het was erg vroeg vanmorgen toen Ivonne ons wegbracht,Na het slaapje evenn een duik in het zwembad wat erg aangenaam was. Enkele graden warmer als 3 weken geleden. Dan gaan we uit eten. En heerlijk verder op het doktersassistent gezeten. Vanmorgen weer gezwommen nadat Bart boodschappen had gedaan. En vanmiddag naar de zee. Ook het zeewater is erg lekker warm geworden dus heerlijk om er even in te zwemmen.Dan naar huis de zwemspullen even in de wasmachine terwijl Bart gaat koken. Na het eten gaat Bart alvast naar de bar om voetbal te kijken want de wedstrijd is al begonnen. Ik doe nog even de afwas en hang de was te drogen. En nu heb ik me bij het café gemeld. ik zit lekker buiten.Mij veel te warm om binnen te zitten hier is lekker een beetje wind en ook hier hangt buiten een tv. Dus als ik wil kan ik een blik op de wedstrijd werpen(mag niet met blikken werpen haha) Morgen met de wedstrijd van Nederland zullen we allerwegen in speciaal shirt wel zitten kijken. Nu de groetjes voor iedereen en een beetje warmte van hier en morgen een goede wedstrijd hopen we.Gon

• 08 Juni 2012 - 21:33

Carla,muiderberg:

Hoi Bart en Gonda.
    Groetjes van mij.Geniet van jullie tijd in Torrevieja.

• 08 Juni 2012 - 21:33

Maria:

Welkom weer op jullie welbekende plekje en nu met lekker warm weer. Ik ben een beetje jaloers! want de buien en de harde wind hier verveelt gauw!
    Genieten jullie maar lekker!en veel plezier met mooi weer en spannenede voetbal wedstrijden!
    Groetjes van
    Maria

• 09 Juni 2012 - 08:20

Truusje:

Fijn dat jullie weer een goede vlucht hebben gehad, en dat het weer goed is wat dat betreft is het wel iets om naar te verlangen het stormt hier buiten is het niet echt koud maar binnen is de kachel aan we doen het er maar mee geniet er van want 5 weken zijn zo om liefs groetjes Tr.en P,

• 09 Juni 2012 - 16:00

Louis En Carola:

Hé bart en gonda, een hele fijne wedstrijd!!!!!!!!!! Mis jullie wel hoor en de gezelligheid die we met jullie mochten beleven. Lieve groet louis en carola