Voetbal - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Voetbal - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Voetbal

Door: Gon en Bart

09 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen.
Na de voetbalwedstrijden gisteren nog lekker op het dakterras een drankje genomen en dan Slapen. Vanmorgen wilde we vroeg naar de bakker maar we waren laat wakker dus dat werd de bus van kwart voor elf. Dus half elf bij de bushalte en omdat we nog een kwartier hadden naar de volgende halte lopen en ja net van de halte verwijderd en daar kwam de bus. Dan op de c bus wachten die komt elk half uur en ja na ruim drie kwartier wachten was die er eindelijk. Bij de bakker een lekker kopje koffie genomen en drie broden zodat we als Arendina en Ivonne er zijn we niet meteen naar de bakker hoeven. Dan lopen we weer richting huis. We komen bij de Habeneras winkelcentrum en doen daar wat boodschappen. Bart moet scheermessen hebben en ik heb een nieuw badpak want nu we in het zwembad en de zee zwemmen is alleen een bikini niet genoeg.Dan eten we een broodje. En nemen een taxi naar huis waar we ons schoonheidsslaapje doen Daarna lekker een uurtje zwemmen en dan naar Ian voor de voetbalwedstrijd. De shirtjes aan maar tot nog toe helpt het weinig. Maar we geven de moed niet op. Tot de volgende keer. Snel de tweede helft kijken. Groetjes Bart en Gonda.Helaas Bart heeft zijn shirtje achterstevoren en binnenste buiten aangedaan.

• 09 Juni 2012 - 17:20

Arendina & Ivonne :

Tja dan moet het wel erregg lekker brood zijn als jullie het zo ver moeten halen ;)

• 09 Juni 2012 - 19:07

Natascha:

Doe die shirtjes maar weer uit hoor...!
    Je bent niet vaak genoeg wezen plassen denk ik mam, in '88 werkte dat geweldig, maar nu... woensdag winnen dan maar
    Check je woorden even voor je het verstuurd, het leest een beetje raar zo

• 09 Juni 2012 - 19:08

Natascha:

Doe die shirtjes maar weer uit hoor...!
    Check je woorden even voor je het verstuurd, het leest een beetje raar zo veel lieve groetjes van ons, we genieten in gedachten mee van het mooie weer xxx

• 09 Juni 2012 - 19:41

Gon :

Het is al veranderd zal volgende keer meer opletten

• 10 Juni 2012 - 09:56

Ina:

Met een achterstevorenbinnenstebuitenshirt wordt het natuurlijk nooi wat met oranje, volgende keer beter!
    Stuur s.v.p. wat van dat mooie weer deze kant op, het leek wel herfst gisteren!
    Genieten jullie nog maar lekker van het mooie weer.
    Leuk dat Yvon en Arendine naar jullie toekomen.
    Groetjes uit een nu zonnig Huizen