Bewolkt - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Bewolkt - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Bewolkt

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

17 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Vanmorgen was het erg bewolkt dus naar het strand viel af. Dus gingen we lopen naar de haven.(Arendina had haar afstandmeter bij haar) bijna vijf kilometerOnderweg eerst churio,s gekocht vanwege vaderdag.. En benauwd en heet.dus flink aan het zweten.dan lekker een jus de orange. Heerlijk. Nadat we weer een beetje bij gekomen zijn lopen we langs de kraampjes en gaan terug op zoek naar de bus. Dan terug naar huis waar we eerst een beetje uitrusten dan lunch en dan zwemmenDe zon is inmiddels doorgekomen dus het benauwde weer is over.. Hierna zijn we lekker wezen borrelen de cocktailbar was nog niet open dus dan door op een terrasje. Een flesje wijn een cola en een cocktail. Hierna heerlijk eten (was bij een italiaan) en nog een flesje wijn. Dan nar huis de ipads halen ennaar de kroeg voor voetbal. Priuik op tshirt aan en zo voort. We zitten nu aan de koffie en thee dus voetbal kijken. Nu hoop dat we morgen in jubelstemming zijn maar heb er een hard hoofd in. Veel groetjes van ons vieren.

• 18 Juni 2012 - 13:03

Truusje:

het is hier nu ook bewolkt nog steeds geen weer buiten te zitten ben gisteren met Ina naar de bios geweest goeie film untauchable als ik het goed schrijf?? na thuis komst hoorde ik van Piet dat m'n zwager plotseling is overleden je neef H.O. net nog met Henk op vacantie geweest in Spanje... geniet er echT nog van hoelang blijft Arendien en Ivon? groetjes Tr.en P.