Strand - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Strand - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Strand

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

18 Juni 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen,
Nadat we vanmorgen wakker zijn geworden is Arendina wezen hardlopen en wij ondertussen ontbijten en tas klaar maken. We willen naar la mata en nemen de bus. Daar aangekomen nemen we wat fris(te warm voor koffie) we willen ook churio,s hebben maar die zijn er alleen op woensdag. Helaas voor Arendina en Ivonne die zijn dan al weer thuis. Na het drinken naar het strand. De zee is heerlijk lekkere golven en als jedoor. Bent ook warm. Dan in de zon liggen of onder de parasol. Arendina haalt bij de bakker broodjes die we gezellig op het strand opeten. Dan nog weer zwemmen en na het zwemmen laat Arendina zich een heerlijke massage geven. Daarna nog wat drinken en dan taxi naar huis.even uitrusten van de zon en dan douchen en de meiden nemen ons lekker mee uit eten. En ja nu is het weervoetbal kijken. Dit keer in Spaans shirt. Morgen hebben we nog overdag met z,n viertjes en in de avond brengen we ze weer naar het vliegveld en gan ze weer terug. Wij hebben nog drie weken. Wat vliegt de tijd. Groetjes en tot het volgende verslag maar weer. Bart, Arendina,Ivonne en ikke.