1Juli - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 1Juli - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

1Juli

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

01 Juli 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iedereen
Vandaag is dan de finale voetbal tegen Italie, maar dat is vanavond pas. Omdat er een lekker windje waait en het iets frisser is hebben we vanmorgen de bus genomen naar de haven en daar rondgelopen. Louis ze hadden geen caps in kindermaten maar we hebben spaanse piratendoeken voor ze meegenomen die draagt op ditmoment ieder kind.dusook leuk. En dan op de boulevard koffie gedronken. Wel weer lekker om een stuk te lopen. Dan langs de boulevard terugen als dat te warm word een straat in waarwe in deschaduw lopen. Dan terug naar het strand waar Bart een guinnis besteld en ik een tonic. Als dat op is nemen we het laatste stuk de bus want het word nu wel erg warm om verder te aan. Thuis eten we een broodje en gaan we verder lezen. In de middag gaan we ook nog even afkoelen in het zwembad.( denk dat het water een graad of 32 is) .dan douchen en eten en nu afwachten wat Spanje doet. Groetjes van Bart en Gonda

• 01 Juli 2012 - 18:36

Natascha:

Veel plezier met kijken, ik ben ook voor Spanje vandaag ! Maike heeft vandaag voor het eerst op de wc gepoept, apetrots was ze. Verder missen we jullie natuurlijk en kijken uit naar jullie terugkomst. Heel veel knuffels en een dikke kus van ons :-)

• 01 Juli 2012 - 18:46

Louis En Carola:

Hé Bart en Gonda, wat goed van jullie dat is ook leuk en Gon dank je wel voor het kopen van het piratendoek. tot over drie weken. carol en louis

• 01 Juli 2012 - 18:49

Arendina & Ivonne:

Hier Arendina en Ivonne eindelijk vanaf het vertrouwde honk. Boel is in orde. Alles weer lekker schoon en Viva Espania vanavond zijn wij ook voor Spanje!!

• 01 Juli 2012 - 19:47

Gon:

Carola mogen we ook de tiende al thuis komen????

• 01 Juli 2012 - 20:30

Truusje:

Hoera het is net 3-0 ik zal maar niet s.m.sen dat zat verledenweek verstopt vandaar dat ik het 'smorgens vroeg gedaan had kijk al uit naar jullie thuiskomst liefs gr. P.en tr.

• 01 Juli 2012 - 20:39

Truusje :

is het toch nog 4-0 geworden!!!! feest maar gezellig vberder tr.