Twee juli - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Twee juli - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Twee juli

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

02 Juli 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iederen.
Nu dat Spanje gewonnen had hebben we gehoord met alle knallen en toeters en wat erbij gepaardmoet gaan. Nog een geluk dat we in de buitenwijk zitten zodat het hier nog wel te doen was. Vandaag alleen gelezen en zo en vanavond lekker uit eten geweest. Nu lekker aan een kan sangria hadden we nog niet gedaan dus toch besteld en nu rustig opdrinken. Ondertussen is de huldiging van de kampioenen op de tv. Zoals te verwachten een gekkenhuis maar het geluid staat gelukkig zacht. Nu de groetjes en tot de volgende keer maar weer. bart en Gonda

• 03 Juli 2012 - 09:18

Carla:

Zo ben weer bijgelezen.
    Het schiet nu op voor jullie hè! Toch ook wel weer fijn om naar huis te komen denk ik.
    Ik wens jullie nog een lekkere week en alvast een goede terugreis (voor als ik het vergeet. Haha nu ben ik de eerste!!)

Groetjes en tot wordfeuds.