Acht juli - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Acht juli - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Acht juli

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

08 Juli 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo allemaal,
Inmiddels is het acht juli buiten dat we zwemmen en lopen naar het restaurant in de avond en dan naarons favoriete kroegje voor een glaasje wijn of twee en internetten doen we niets. Het is erg warm op de dag dus wandelen word te veel inspanning. Dus inmiddels zijn de meeste kleren in de koffers en morgen het restant dan zullen we dinsdag rond een uur weer voet op nederlandse bodem zetten. We weten dat jullie snakken naar een beetje mooi weer maar wij hebben er hier genoeg van en zijn blij dat we naar huis gaan. Dit is voor ons niet meer te herhalen dit duurt te lang. Volgende keer zullen we kortere tijden van huis zijn.vakantie is leuk maar verplicht zo lang zonder normale dingen blijkt voor ons niet haalbaar. Veel groetjes en tot dinsdag weer in Bussum. Bart en Gonda

• 09 Juli 2012 - 14:22

Maria:

Ik wens jullie een heel goede reis weer naar huis.Oost west,thuis best!!
    Veel lieve groeten van
    Maria

• 09 Juli 2012 - 15:57

Truusje :

wens jullie een heel goede terugkomst goede vlucht welkom thuis!!!!! liefs Tr. en P.

• 09 Juli 2012 - 16:45

HELLO: