De laatste dag - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu De laatste dag - Reisverslag uit Torrevieja, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

De laatste dag

Door: Gon en Bart

Blijf op de hoogte en volg Gon

09 Juli 2012 | Spanje, Torrevieja

Hallo iederen.
De laatste dag is dan aangebroken en nadat we toch het eenenander schoon hebben gemaakt en de laatste dingen in de tas hebben gestopt zijn we nog even wezen zwemmen lunchen en nog even de siesta. Met die warmte heb je dat zeker nodig. Vanavond in ons favoriete kroegje lwkker gegeten en nu aan een wijntje. Zo naar huis waar we ons bed opOeken en hoop een goede nachtrust hebben. Om half zeven komen ze voor de sleuteloverdracht en inspectie van het huisje en dan om half acht met de taxi naar het vliegveld. Watzullen we blij zijn als we weer thuis zijn. Iedereen bedankt voor het meeleven op moeilijke momenten en voor de steun van het laatste half jaar. Tot in Bussum waar ik weer de laatste foto,s op het dagboek zal plaatsen. Groetjes Brt en Gonda.

• 09 Juli 2012 - 20:59

José:

goeie reis terug en we spreken elkaar nog wel,veel liefs JEZUS

• 09 Juli 2012 - 21:25

Den, Natas En Maike:

Hoop dat jullie lekker slapen en tot snel, dikke kus van ons

• 09 Juli 2012 - 22:56

Jackie:

Goede reis happy landding, en ik hoop dat Skype weer duidelijk is om te ontvangen kunnen we weer kletsen.
    JEZUS die andere dan.

• 10 Juli 2012 - 06:24

Carla:

Hé, heb ik het goed begrepen dat jullie vannacht zijn thuisgekomen en alweer frisse Hollandse luchten hebben opgesnoven?
    Welkom terug en geniet van je eigen bedje.

Tot ziens.