Gearriveerd - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Gearriveerd - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Gearriveerd

Door: Gon

20 Oktober 2012 | Nederland, Heinkenszand

Hallo iedereen,
Gisteren dan om half elf vertrokken en richting vreeland gereden,dan naar alpen aan de rijn. Daar even uitgestapt voor een plaspauze en meteen koffie en lunch gedaan. Na een uurtje weer verder richting Rotterdam. Het werd wel flink drukker daar en dwars door Rotterdam langs de euromast merkte wel dat ik daar een beetje meer gespannen reed dan verder richting Spijkenisse. We kwamen er niet doorheen anders hadden we een bakkie bij jullie wezen doen Gerard en Marianne nu maar door. Toen het wat rustiger was gingen we een klein plaatsje in voor nog een bakkie maar aangezien we in een woonwijk terecht kwamen en daar maar rondjes bleven rijden hebben we de auto maar geparkeerd en wat gedronken uit een fles die achterin stond. Drank genoeg bij ons. Heerlijk even benen gestrekt in het zonnetje. Dan weer verder over de Grevelingendam en daarna de Zeelandbrug waar een file stond. De hele brug was erg druk. Dan verder richting Heinkeszand. Daar wat smalle weggetjes over en we arriveren om vier uur bij Hof van Zeeland. Auto uitpakken en bedden opmaken. Na een tijdje een broodje met gebakken ei gegeten en om half acht arriveerde Dennes Natascha en Maike. Nadat die de auto uitgepakt hadden en Maike nog wat gespeeld ging die om half negen naar bed waar ze meteen in slaap viel. Wij keken nog wat tv. En probeerde wat met de ipads maar hadden slechte verbinding. Om elf uur was iedereen vertrokken. Vanmorgen zijn we allemaal weer opgestaan en hebben ontbeten. Om half elf gingen we naar Goes waar een winkel is met kleding in grote maten want Dennes was zijn shirts vergeten dus wilde hij terug op en neer maar nu hebben we daar mooie overhemden gekocht. Er was ook markt en bij bakker Bart hebben we heerlijke broodjes gegeten. Nog wat door het stadje gedwaald met mooie oude geveltjes dan naar huis waar Maike de speeltuin in wilde op de grote schommel en de trampoline. Ze springt er wat op los. En de schommel kan haar niet hoog genoeg gaan. Dan even thuis wat uitrusten en drinken. Nu is ze met papa en opa naar de speeltuin en mama en ik doen even wat voor onszelf. Vanavond gaan we lekker shormabroodjes eten. Groetjes van ons vijfjes en tot het volgemde verslag maar weer. Gon.

• 20 Oktober 2012 - 18:04

Arendina & Ivonne:

Zo een dagje wel dus... hier vandaag ook druk geweest alleen nog steeds geen vlees...;) Hoorde het van Ivon.
    Ik had vandaag maar twee wijken !!! Dus ga zo op de bank hangen en helemaal niets doen.... Dikke knuffel van ons voor jullie allemaal...