Vlissingen - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Vlissingen - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Vlissingen

Door: Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

21 Oktober 2012 | Nederland, Heinkenszand

Zo nadat we vanmorgen weer wakker waren hebben we gegeten koffie gedronken en toen ging oma met Maike naar de speeltuin. Eerst liepen we door het park en zagen een ander speeltuin. Dus eerst daar spelen(het was wel allemaal nat) dan lopen we door. Bij een brugje stond een meisje eendjes te voeren en Maike kreeg ook een sneedje voor de eendjes. Dan lopen we verder naar de speeltuin met trampoline want dat vind ze toch wel geweldig en ook daar op het klimrek en glijbaan. Na een tijdje weer op het vakantiehuisje aan waar Maike een droge broek krijgt want om in de natte broek te blijven lopen is te koud. Dan gaan we lunchen en daarna met z,n allen in de auto en wat rond rijden. De zon wil maar niet schijnen en het is somber. Dan zijn we in Vlissingen waar we opde boulevard wat willen drinken. Het is er erg druk en kunnen niet parkeren. Er is een strandcross bezig. Dan verderop maar naar het strand. De duinen over en we zijn op het strand. Maike zoekt schelpen. Dan gaan we weer op huis aan waar Maike met mama en opa uitstappen bij de speeltuin wamt Maike wil nog spelen. Dennes schilt aardappelren en ik ga uitgebreid op de bank liggen.nu gaat Bart koken en wij vertellen jullie weer onze belevenissen. Veel groetjes uit Zeeland.

• 21 Oktober 2012 - 21:51

Arendina En Ivonne:

Nu weer een leuk dagje geweest dus... hier algehele mailaise beide ziek denk een virus of zo... hopelijk snel weer opgeknapt...in iedergeval kunnen jullie ook al is het weer somber maar wel droog...