Middelburg - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Middelburg - Reisverslag uit Heinkenszand, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Middelburg

Door: Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

22 Oktober 2012 | Nederland, Heinkenszand

Hallo iedereen.
Vandaag gingen we naar middelburg. Het weer werkte echt mee. Nadat de mist is opgetrokken een prachtige zonnige dag. Dus nadat de auto geparkeerd was en de dames weer de nodige dingen hadden gekocht liepen we verder door het centrum van Middelburg. Een mooie oude stad met mooie geveltjes. We zagen dat er ook rondvaarten waren. Er ging er net een weg dus kijken hoe laat er nog een ging. Om een uur half twee. Dus stad in het is twaalf uur een kopje koffie gaat er wel in en daarbij een heerlijke punt appeltaart.Er was nog geen bolussen dus op weg naar de boot die meegenomen bij de bakker en ook meteen wat kadetjes voor in de boot. Dan worden we allemaal in de boot genomen. De schipper was een goede verteller en we gingen onder oude bruggetjes door die erg laag waren dus iedereen moest flink bukken.(maike legde haar neus bijna op de bank) hij vertelde over de geveltjes en oude huizen. Sommige nog uit de 15de eeuw. En met het heerlijke weer erbij een zeer geslaagd uitje. Dan gaan we naar ah voor aanvulling van de voorraad. Dan weer op huis aan waar we om vier uur zijn. Dan gaan opa en oma met Maike naar de trampoline waar ze bijna drie kwartier blijft springen. Omdat het frisser word willen opa en oma terug.thuis gekomen maakt Bart heerlijk eten en nu na een kopje koffie zijn jullie weer bijgepraat. Natascha probeert vanavond wat te studeren en wij zullen ons wel vermaken. Groetjes van iedereen vanuit een zonnig Zeeland.

• 23 Oktober 2012 - 11:17

Truusje:

hier dan eindelijk een antwoord van mij zoals gewoonlijk kijk ik maar 1x per week op m'n l.top.fijndat jullie het naar je zin hebben , zo zie je maaar dat je niet over de grens hoeft als het weer maar mee zit,hier is het ook stalend met Piet gaat het goed. nog veel plijzier liefs groetjes van ons xxxx Tr.en P.