Vakantie geboekt - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu Vakantie geboekt - Reisverslag uit Bussum, Nederland van Gon - WaarBenJij.nu

Vakantie geboekt

Door: Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

27 December 2012 | Nederland, Bussum

Hallo iedereen,
Nu zoals ik van de week al schreef waren we bezig voor een vakantie naar Tenerife maar dat is het niet geworden. We gaan 31 januari met z'n 4tjes naar Lanzerote. Voor de hele maand febr. Het ziet er erg leuk uit, We zitten aan de costa Tequise in het sand beach resort. Mieke vertelde me al dat daar erg vriendelijke mensen zijn en in de buurt lekkere visrestaurants dus Truus en Ik zitten goed maar voor de jongens zullen ze vast wel een lekker stukje vlees hebben. Het ligt aan een baai zo te zien op de plaatjes ziet het er erg leuk uit. De rest zullen jullie wel horen als we er zijn. groetjes voor iedereen en een goede jaarwisseling en dat al jullie wensen voor 2013 uit mogen komen in het nieuwe jaar. groetjes Gon Bart Piet en Truus.