18-02 -2013 - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu 18-02 -2013 - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

18-02 -2013

Door: Truusen Gon

18 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo iedereen,
Vanmorgen was er geen zon dusnamen we de bus naar porto del Carmen. Daar zijnveel winkeltjes en wij vrouwen zijn er gek op. Eerst koffie danwinlelen. Ook de lunch hoorter dan bij en na de lunch hadden we eengrote hoosbui? Dus even schuilen. Dan terug lopen en zoeken waar de bushalte is en dan op huis aan. Om vijf uur thuis even opknappen of een schoonheidsslaapje en dan met de taxinaar deplaza waar we weer lekker hebben gegeten. Dan nog een lekkere koffie en Gonda een champagnesangria die erg lekker is. Dan taxiterugnaar huis. Voor degene die willen skypen hier hebben we vaak slechte verbinding. Dusalswe ergens zijn met wifi zullen we wel eveneen smsje sturen dat we one line zijn. Veel lieve groetjes vanaf Lanzerote.

• 19 Februari 2013 - 16:15

H.J. Calis:

Hallo vakantie gangers,
    Mijn telefoon werkt weer. Het moest alleen even gereset worden.
    Eerst even de accu eruit halen. Dus je bent alles kwijt.
    Iris had zo voor elkaar.Kan ik Gonda mobiel bellen.
    Vanmorgen even lekker naar het zwembad geweest.
    Vrijdagmiddag ga ik even naar Van Lith voor de ader ontsteking.
    Het weer is goed. Het regent maar niet noemenswaardig.
    Ik sta als ingelogd bij henk in spanje.Raar hé!.

DAg!! Henk.

• 20 Februari 2013 - 12:54

H.J. Calis:

Hallo,
    Vandaag woensdag dus naar de fysio verder niet veel bijzonders.
    Het weer is goed.Dag!!!! Henk.