Costa del Carmen - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Costa del Carmen - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Costa del Carmen

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

24 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo iedereen,
Wij vermaken ons nog steeds.Vandaag weer met de bus naar costa del carmen geweest want het waaide weer eens stevig dus dan de bus in en heerlijk gewinkeld. En natuurlijk Lunch koffie en een biertje of zo. Om half zes waren we weer thuis en hebben eerst even gerust en dan weer lekker uit eten. Nu hier in de bar voor een afzakkertje en lekkere koffie. De jongens zijn even aan het biljarten. Dus die zijn ook weer zoet. Nu veel groetjes en sterkte met opnieuw de sneeuw.Truus en Piet Bart en gon.

• 25 Februari 2013 - 13:46

GEERTJE:

hallo vakantiegangers,nog even en het zit er weer op,als jullie geluk hebben is het ook wat minder
    koud hier.Wij vinden het nu ook welletjes hoor met al die sneeuw laat nu het voorjaar maar komen.
    Fijn dat jullie zo genieten,maar wij vinden het wel gezellig als jullie weer thuiskomen er moet nu maar weer eens een grijze auto op de oprit staan.Nou lieve mensen geniet nog even verder ,we wensen jullie een goede terugvlucht en tot over een paar dagen.Lieve groeten van Marius en Geertje.

• 25 Februari 2013 - 21:47

Maria:

Vanochtend is Gerda van haar kankerplekjes bevrijd.Ze hebben alles weg kunnen halen en keurig afgewerkt.Ze heeft nu een groot verband om haar hoofd,wat er overmorgen weer af mag .Volgende week moet ze terug voor controle in A'dam.Daarna hoeft ze niet meer naar Blaricum voor een nieuwe huid.
    Daar is ze heel blij mee.
    Ik ben vanmiddag nog even bij Suus op bezoek geweest,wat heel gezellig was.Ze is nog zo helder van geest met haar 93 jaren. Het lopen gaat wel moeilijker.

Wanneer komen jullie nu precies thuis? Is het Woensdag,of Vrijdag?
    Nog een paar fijne dagen en een heel voorspoedige thuisreis.
    Veel liefs van
    Maria. O,ja: de groetjes van Gerda