hier zijn we weer - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu hier zijn we weer - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

hier zijn we weer

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

15 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo iedereen.
Een paar dagen geen internet te krijgen vandaar geen verslag. Maar woensdag zijn we naar het noorden geweest.Dat was erg mooi. De grotten en tunnels van de lava heel indrukwekkend.Ook het huis van de kunstenaar die bijna heel Lanzarote gestalte heeft gegeven zonder hoogbouw was bijzonder. Het huis is gebouwd ook in lavatunnels en zelfs een natuurlijk zwembad heeft hij er gemaakt. De goede man is in tussen overleder aan een auto ongeluk.maar heeft een mooi eiland achtergelaten. Ook een lekkere lunch erbij. Het weer was nog steeds storm dus mooi voor een uitje. Gisteren zijn Bart en Ik naar Arrecife geweest voor zijn gehoorapperaat en ja na veel zoeken een audicien gevonden en voor een tientje kan hij ze weer gebruiken. Truus en Piet bleven thuis omdat truus nog erg veel last heeft van de val in de sneeuw. dus gisteravond een taxi genomen naar een volgend choppingcentrum en hebben daar erg lekker gegeten bij de chinees. Heerlijk. Daarna gewinkeld en Henk we hebben 3 mooie polo

  • 15 Februari 2013 - 21:47

    Maria:

    Lieve allemaal,Leuk dat jullie af en toe het eiland wat verkennen. Ik ben nooit op Lanzarot geweest Het lijkt me best een mooi en rustig eiland temidden van al die lava rotsen en bergen .Is de zee nog te koud om te zwemmen? Fijn dat er ook een zwembad is.
    Vervelend voor je,Truusje, dat je rug nog steeds pijn doet.Ik hoop voor je dat het in deze vacantie toch wat beter gaat worden.
    Ik ben een paar dagen geleden op mijn nieuwe driewieler naar Gerda gefietst.Mijn eerste uitje buiten mijn buurtje. Het is nog wel een eng gevoel er mee te rijden.Het gaat wel elke dag beter.Ik was vanmiddag met mijn fiets naar Robert geweest.Het gaat heel goed met hem,hij loopt al goed en zijn zithouding is al bijna 90 graden stand met zijn nieuwe knie.Het is ook al weer 3 weken geleden dat hij geopereerd is. Gerda moet Maandag over een week geopereerd worden op haar hoofd om de kanker ge zwelletje weg te laten halen (in A'dam)Ze ziet er wel tegen op,maar ze is er heel flink in,ze neemt het zoals het komt.
    Ik ben ook nog verschillende keren bij Frans en Lyda geweest.Vreselijk om te zien hoe ze geestelijk achteruit gaan.Met alle goede verzorging kunnen ze nog best langer leven.Frans vindt het dan ook echt niet fijn meer.
    Genieten jullie nog maar fijn van de laatste paar weken. Veel liefs van Maria

  • 16 Februari 2013 - 14:05

    Henk Calis:

    Hallo Luitjes,
    Wanneer kan ik jullie bellen met de P C? Ik prob eer het iedere keer, maar iik krijg geen contact.
    Vanmiddag om 16.00 uur begint hier in het restaurant een Febo Middag.
    Alle sneeuw is weer weg. Gisteren kon ik met scootmobiel weer naar buiten.
    Volgende week komt de koude weer terug zeggen ze afwachten maar. Dag Henk.

  • 17 Februari 2013 - 10:46

    Henk Calis:

    Hallo allemaal,
    De sneeuw is weer weg.Ik verga weer van de pijn.
    Ik heb weer last van een aderontsteking in mijn linkerbeen.
    Voor de rest gaat goed. Gisteravond een feboavond gehad erg druk,maar wel gezellig.
    Vrijdag ben ik voor eerst met de scootmobiel naar de Oostemeent geweest.
    Vanmorgen koffie gedronken.Wel saai als jullie er niet bij zijn.
    Het is nu dagen tellen.Ik weet niet wat nog meer moet schrijven.Dag!!! tot ziens. Henk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Vakantie 2013

We beginnen met 4 weken Lanzerote

Recente Reisverslagen:

16 April 2014

Laatste keer

04 Januari 2014

2014

06 September 2013

Even bijpraten

31 Mei 2013

Dagje uit

01 Maart 2013

Weer Thuis
Gon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 305
Totaal aantal bezoekers 169510

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 28 Februari 2013

Vakantie 2013

11 Januari 2012 - 10 Juli 2012

Torrevieja

Landen bezocht: