Alweer zondag - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Alweer zondag - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Alweer zondag

Door: Truus en Gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

17 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Zo hier zijn we weer. We genieten momenteel van de zon en zwembad. De zee zijn we nog niet verder dan onze voeten in geweest.Het verwarmde zwembad is veel lekkerder.en s,avonds nemen we nu een taxi naarde plaza waar het enorm gezellig is. Gisteren gegeten in een restaurant en alle muren bestonden uit grote houtgesneden panelen met prachtige tafrelen. Het restaurant was mooi maar het eten niet bijzonder dus zullen we daar niet meer heen gaan. vanmorgen weer bij het zwembad geweest en nu gaan lunchen. Groetjes van ons viertjes vanuit Lanzarote.

• 18 Februari 2013 - 09:05

Carla:

Hallo vakantiegangers,

jammer van de wind die paar dagen, maar als de temperatuur inderdaad toch goed blijft zullen jullie je toch wel vermaken. Genoeg te doen en zien daar lees ik.
    Hier gaan we zachtjesaan het voorjaar in. Gisteren om zeven uur op de fiets, zondagmorgen op weg naar mijn werk en nog net donker, zongen de merels dat het een lieve lust was. Heb genoten van dit ritje. De krokussen steken ook al voorzichtig hun kopjes boven het maaiveld. Kortom: bijna lente!!

Ik wens jullie nog veel lol en goede temperaturen daar, groetjes: Carla.

• 18 Februari 2013 - 19:35

Henk Calis:

Vanmorgen een lange vergadering gehad.
    Van 9 uur tot 12.15. Lekker lang dus.
    Mijn mobiele telefoon is vermoedelijk ,,ter ziele"ik denk dat accu kapot is.
    Ik ga morgen eerst zwemmen. En daarna naar de winkel.
    Deze telefoon heb al z'"heb ik al z'n 2 jaar. Als ik een andere moet ga ik het halen bij M akker.
    Dit is de winkel van mijn gehoor toestel.
    De accu doet het weer. Alleen moet het een ander weer even opnieuw ingesteld worden.
    Dat laat ik wel doen.
    Dag !!! tot de volgende keer. Henk.