Bijna aan het eind - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu Bijna aan het eind - Reisverslag uit Isla de Lanzarote, Spanje van Gon - WaarBenJij.nu

Bijna aan het eind

Door: Truus en gon

Blijf op de hoogte en volg Gon

25 Februari 2013 | Spanje, Isla de Lanzarote

Hallo allemaal.
Vanmorgen waaide het weer erg dus hadden Truus en piet een leuk bankje gevonden uit de wind. Na een half uurtje zitten waren we helemaal gaar gestoofd dus bij het zwembad een kopje koffie. Dan gaan we aan de wandel voor een lunch uit de zon. Dan gaan we weer langs het strand huuswaarts voor het schoonheidsslaapje. Bart staat op met erge pijn in zijn rug maar met pijnstillers en een liefdevolle massage gaat het weer goed genoeg om uit eten te gaan. Het was weer verrukkelijk. Een lekkere koffie toe en dan weer huiswaarts. Nu even og een afzakkertje voor we het bed weer opzoeken. We doen weinig maar aan het eind van de dag verlangen we toch naar ons bed. (Oorzaak drank?) nu nog even de volgende twee dagen . We hopen wel dT de wind dan weg is. Donderdag middag zullen we weer op schiphol arriveren als de piloot tenminste de weg weet. Groetjes vanuit een zodig en winderig maar lekker warm Lanzerote. Van ons viertjes.

  • 26 Februari 2013 - 09:06

    Miek En Henk:

    Hallo luitjea,
    Wat is die tijd toch omgevlogen! Bart ik zou lekker nog een weekje blijven, want warmte is beter voor je rug als dat koude weer hier! Gaat het weer een beetje? En truusje nog veel last? Hoop dat jullie een goed reis hebben donderdag! Grootjes voor jullie 4 van ons 2 en!
    Henk en Mieke

  • 26 Februari 2013 - 16:51

    Maria:

    Lief viertal Ik wil jullie nog even een goede reis wensen,en Truusje zeggen dat ik morgen naar mijn jongste zus ga die in Berkenwoude woont en Donderdag jarig is.Mocht jij Vrijdag al gaan zwemmen,dan is Annemiek er wel.

    \Ik blijf 2 nachten daar slapen. Mijn andere zus komt ook.Ik verheug me er op.We zijn dan met 3 zusjes bij elkaar,en we hebben het altijd heel gezellig met elkaar.
    Mijn jongste zus was een nakomertje.Ik was toen 16 jaar en het was het laaste oorlogsjaar. Mijn moeder had het altijd druk in het grote gezin,en ik mocht voor mijn zusje zorgen.Voor mij was dat een feest,en onze band is nog steeds hecht.
    Nogmaals een voorspoedige reis en behouden thuiskomst!
    Veel liefs van
    Maria

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Isla de Lanzarote

Vakantie 2013

We beginnen met 4 weken Lanzerote

Recente Reisverslagen:

16 April 2014

Laatste keer

04 Januari 2014

2014

06 September 2013

Even bijpraten

31 Mei 2013

Dagje uit

01 Maart 2013

Weer Thuis
Gon

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 283
Totaal aantal bezoekers 169536

Voorgaande reizen:

31 Januari 2013 - 28 Februari 2013

Vakantie 2013

11 Januari 2012 - 10 Juli 2012

Torrevieja

Landen bezocht: